Jailbreak 8.1.1 from taig.com discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Dave wordt eens wakker! Het gaat hem niet om de jailbreak nadat die geïnjecteerd is. Het gaat hem om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nou ik laat t er f niet bij waarom adviseert hij dan te updaten ? ( zie mijn foto ) hij geeft mij dus de indruk dat ze van PanGu af moeten en over moeten op TaiG ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Omdat MuscleNerd lid is van Evad3rs en zij ook voor veel geld hun laatste JB hadden verkocht aan Chinezen bijvoorbeeld.....
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
In dat draadje staat overigens ook:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Yep! En dit kan je terugvinden in het eerste kadertje van de disassembly in bericht #29 van dit topic:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nu zou ik alleen nog graag willen weten wat er in de "password=%d" variabele komt te staan.
|
|
||||
|
||||
Daar heb je zeker een punt, maar toch blijf ik het dan vreemd vinden dat hij het advies geeft om te updaten naar 8.1.1 en dan de jailbreak uit te voeren met TaiG maar het dan toch weer niet safe is.....was PanGu dan nog rotter dan deze ?? Ik bedoel stel dat het allemaal om geld gaat, dan stelt die hele JB scène geen reet meer voor en is niemand meer te vertrouwen. Ook ih8sn0w niet etc
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wel raar dat ze daar een getal (%d) in plaats van een string (%s) voor gebruiken...
|
|||
|
|||
Citaat:
Om er achter te komen wat ze daar allemaal aan het doen zijn moet ik dat TaiG tooltje op Bootcamp Windows laten draaien. En dat ga ik echt niet doen. Bootcamp Windows is even gevoelig voor ....... (vul zelf maar in) als om het even welke Windows computer. |
|
||||
|
||||
Assembly heb ik al een tijdje niet meer geschreven...
Maar die berekening is vast omkeerbaar? (geen 1-way hash) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Evasi0n kwam gebundeld met TaiG, maar dat is iedereen blijkbaar al vergeten. De jailbreak-tool stuurt klaarblijkelijk apparaatgegevens en je UDID door, waarvan dat laatste risico's meebrengt, mogelijk omdat TaiG betaald krijgt per unieke jailbroken apparaat. Of de jailbreak zelf iets doorstuurt is niets over bekend en zo ja dan zullen we dat vast niet van het evasi0n team horen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
je kunt niet meer terug naar ios 8.1 wordt vanaf vandaag niet meer ondertekend door Apple
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 december 2014 om 11:31 ---------- @Bomans: Er staat daar: the app is probably safe en dat betekent dat de app WAARSCHIJNLIJK safe is |
|
||||
|
||||
Saurik doet er geen harde uitspraak over en verwijst naar MusclNerd......tsja :-p
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Feiten: 1) Hij geeft toe dat er data naar TaiG wordt verzonden en noemt dat "Light Fingerprinting"; 2) Hij gaat verder niet in op vragen wat hij dan wel verstaat onder "Light Fingerprinting"; 3) Hij plaatst een uittreksel van zijn Windows log waar uit dus duidelijk blijkt dat er data verzonden wordt naar TaiG; 4) De data in zijn log is encypted; Vragen: 1) Weet hij wat die encrypted data inhoudt en noemt hij het daarom "Light Fingerprinting"? Indien ja waarom zegt hij het dan niet? 2) Of weet hij niet wat die encrypted data inhoudt en noemt hij het "Light Fingerprinting" in een poging jailbreak community gerust te stellen? In ieder geval is het allemaal wazig en mistig wat @MuscleNerd daar allemaal ventileert. Dat zijn we van hem eigenlijk niet gewoon. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|