Jailbreak 8.1.1 from taig.com discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms @Bomans: Er staat daar: the app is probably safe en dat betekent dat de app WAARSCHIJNLIJK safe is Ja, en? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Eerder in dat artikel legt hij overigens uit waarom hij Pangu meer vertrouwt dan TaiG. Ik ben zelf nogal verbaasd dat een gigant als Alibaba hier indirect bij betrokken zou zijn. Wellicht naïef van mij...
|
|||
|
|||
Beste Bomans
jouw link is idd een link maar de link suggereert dat musclenerd_confirms_taig_is_safe En niet iedere bezoeker hier neemt de moeite de link te openen en dan dat hele verhaal in het engels door te lezen. Vandaar mijn reaktie |
|
||||
|
||||
Dat had ik er idd bij kunnen zetten, feit is wel dat hij TaiG toch niet helemaal vertrouwd en dat geeft mij nou niet de motivatie om te upgraden naar 8.1.1 en te jailbreaken.
|
|
||||
|
||||
Iedereen vertrouwde musclenerd ook tot heden.....Saurik zou net zo goed niet meer te vertrouwen kunnen zijn als er genoeg $ers tegenover staan. Het einde is wat dat betreft zoek, alleen als je er zelf erg veel verstand van hebt om alles helemaal te ontleden ( zoals sommigen hier dat kunnen ) dan kan je bepalen of de JB in orde is.
|
|
|||
|
|||
Vraag mijn eigen af of Firewall IP eventuele problemen met contact zoekende Taig JB detecteert?
|
|
||||
|
||||
Zelfs met veel verstand van zaken heb je geen 100% zekerheid; zie dit fragment van Saurik:
A real back door would not be something obvious, but would be a subtle bug left in the software that the original developers knew how to exploit. |
|
||||
|
||||
Dus is en blijft een JB altijd een gok die je neemt, hoe goed je die ook inspecteert want laten we eerlijk zijn, wie zegt dat PanGu volledig veilig is ..... Dat kan niemand zeggen of weten ( uitgaande wat Saurik zegt ) behalve diegene die de JB ontwikkelt hebben.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mij gaat het meer erom of de nieuwe jailbreak veilig is om te kunnen gebruiken ja of nee. Bij Pangu hoor je er niemand over klagen, omdat het denk ik wel goed zit? wie weet... Vind het wel vreemd dat @Muscleman zich heel bescheiden gedraagt tegenover de JB communitie. Graag heb ik dat dit tot op de bodem wordt uitgezocht. (Mensen die hier veel verstand van hebben) |
|
|||
|
|||
Citaat:
De Pangu OS X jailbreak tool is ontwikkeld onder OS X Mavericks met Xcode 6 en ondertekend met een geldig developer certificaat. Dat is dus heel netjes. In de ARM payload heb ik ook niets verdacht kunnen vinden. Dus, die jailbreak is voor mij persoonlijk OK. |
|
|||
|
|||
slim
Timosha
Heel slim van je om je laatste post te eindigen met: "voor mij persoonlijk" Want stel je eens voor dat.......... Het Jailbreak proces en vooral door chinezen is en blijft tricky en het uitvoeren is en blijft geheel op eigen risico Laatst gewijzigd door peerenbooms; 02-12-14 om 15:54. Reden: spatie vergeten |
|
|||
|
|||
iOS 8.1.1 Compatible Jailbreak Tweaks: Complete List Of 700 Tweaks Compatible With iPhone 6 And Other TAIG Jailbroken Devices
iOS 8.1.1 Compatible Jailbreak Tweaks: Complete List Of 700 Tweaks Compatible With iPhone 6 And Other TAIG Jailbroken Devices Laatst gewijzigd door heijdemann; 02-12-14 om 22:47. |
|
||||
|
||||
Voor de liefhebbers, hier heb je een podcast over de jailbreak 8.1.1
Let?s Talk Jailbreak 84: That came out of nowhere |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als dat zo zou zijn, dan gedragen zij zich als derden die het goedkeuren, in plaats van dat ze openlijk bekendmaken dat zij het waren. Kortom: Als evad3rs hier stiekem aan meewerken, dan hebben zij iets te verbergen en daarom is deze situatie zo luguber. Feiten: - evasi0n7 bundelde stiekem TaiG - evad3rs ontvingen hier (hoogstwaarschijnlijk? zeker?) geld voor - MuscleNerd schijnt op de hoogte te zijn geweest van de 8.1.1 TaiG jailbreak (zijn snelle tweets lijken voor sommigen op mededelingen) - planetbeing ontkent de insinuaties van ion1c - Saurik vertrouwt het nog niet helemaal - Het is onbekend welke individuen of bedrijven zich achter de TaiG-banner scharen - TaiG beweert een hacker in dienst te hebben die ooit in z'n eentje een jailbreak uitbracht: daar zijn er niet veel van Edit: "Interview" met TaiG Citaat:
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico Laatst gewijzigd door Bubbly; 03-12-14 om 12:48. |
|
||||
|
||||
Citaat:
GeoHot....... |
|
|||
|
|||
Nou dan weet je ook dat de jailbraek straks verlopig verleden tijd is,alles bij elkaar opgeteld wat je leest en wat je moet geloven.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
geohot doet ook android tegenwoordig: https://towelroot.com/
ik heb jailbreak 8.1.1 moeten doordat app om ios8 vragen en ik nog op 7.06 zat. en 8.1 al niet meer beschikbaar was deze week. jailbreak lukt wel, maar heb problemen met sync en backup in itunes. snap nog niet waarom ene wel en andere niet
|
|