Plist discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Vandaag zag ik via icleaner plist (wat onder aan staat) tegen gekomen waar ik totaal geen idee heb wat het is wie kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Plist
Beste leden,
Vandaag zag ik via icleaner plist (wat onder aan staat) tegen gekomen waar ik totaal geen idee heb wat het is wie kan mij hierbij helpen ? RadioSyncOverridePlaybackTimeoutDictionary.plist Mvg. Jack |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dat zijn je instellingen voor je 'Tweaks' als je een .plist verwijderd worden de instellingen die je hebt ingesteld aan je Tweaks gereset.. (eigenlijk niet aan zitten tenzij je een Tweak verwijderd (.plist) worden niet verwijderd die blijven hangen in je phone als je conflict je hebt kan je het verwijderen.)
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 januari 2015 om 22:26 ---------- je kan ze ook in iFile vinden /var/mobile/library/preferences |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: N94AP.plist | Eus023 | Jailbreak | 0 | 11-04-12 19:53 |
.plist trillen 3.0 | thomas89 | iPhone algemeen | 2 | 25-11-09 11:10 |
Tables vs. plist | JVdV | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 22-07-09 21:45 |
gezocht nl.plist & en.plist | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 3 | 09-04-09 15:41 |
Windows: .Plist | daanhegman | Desktop-applicaties | 3 | 01-04-08 21:15 |
|
|