//

Jailbreak verwijderen zonder herstel

Jailbreak verwijderen zonder herstel discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone gejailbreaked maar ik wil dit ongedaan maken, alleen wil ik al mijn data behouden. Ik heb geen tweaks of iets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-15, 17:27
roy93 roy93 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 3
Exclamation Jailbreak verwijderen zonder herstel

Hallo,

Ik heb mijn iPhone gejailbreaked maar ik wil dit ongedaan maken, alleen wil ik al mijn data behouden. Ik heb geen tweaks of iets dergelijks geïnstalleerd.
Verdwijnt de jailbreak helemaal na een update naar 8.1.3 of zijn er na de update nog jailbreak restanten?

Ik hoor het graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-15, 17:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roy93 Bekijk bericht
Verdwijnt de jailbreak helemaal na een update naar 8.1.3 of zijn er na de update nog jailbreak restanten?
Een update doe je beter niet. Een jailbreak kan men alleen maar definitief verwijderen door het toestel te herstellen met iTunes. Liefst in DFU mode.
  #3  
Oud 31-01-15, 17:42
roy93 roy93 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een update doe je beter niet. Een jailbreak kan men alleen maar definitief verwijderen door het toestel te herstellen met iTunes. Liefst in DFU mode.
Ik heb toch een update gedaan via iTunes, Cydia is weg en ik kan nu gewoon normaal updaten via instellingen. Is het dan toch verstandig om de iPhone te herstellen of maakt dat niet uit?
  #4  
Oud 31-01-15, 17:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roy93 Bekijk bericht
Is het dan toch verstandig om de iPhone te herstellen of maakt dat niet uit?
Ja, want alles wat Cydia gestashed heeft staat na de update nog op het toestel. Cydia verplaatst alle standaard apps, een paar libraries en zichzelf naar /private/var/stash/

/private/var/stash - The iPhone Wiki

Als ge echt geen problemen wilt tegenkomen en ook de stashed ruimte terug wilt hebben is het beter om het toestel te herstellen met iTunes. Succes verder.
  #5  
Oud 31-01-15, 19:06
roy93 roy93 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, want alles wat Cydia gestashed heeft staat na de update nog op het toestel. Cydia verplaatst alle standaard apps, een paar libraries en zichzelf naar /private/var/stash/

/private/var/stash - The iPhone Wiki

Als ge echt geen problemen wilt tegenkomen en ook de stashed ruimte terug wilt hebben is het beter om het toestel te herstellen met iTunes. Succes verder.
Hoe zit het dan met de reservekopie? Kan ik die gewoon herstellen of is dat ook aangetast door Cydia?
  #6  
Oud 31-01-15, 19:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roy93 Bekijk bericht
Hoe zit het dan met de reservekopie?
Als je die backup gemaakt hebt op een ogenblik dat er een jailbreak op het toestel stond zitten daar jailbreak restanten in. Afhankelijk van welke tweaks/apps je gebruikt hebt kunnen die restanten problemen veroorzaken op een iPhone zonder jailbreak.
Reageren

Labels
jailbreak, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App icons verwijderen zonder Jailbreak!! Geert1976 iPhone algemeen 8 30-10-12 16:47
iPhone: jailbreak verwijderen zonder verbinden metzonderEd Jailbreak 11 25-07-12 14:24
Cydia bestanden verwijderen zonder jailbreak automaster Jailbreak 2 22-07-11 15:51
herstel gedaan, zonder reservecopy fcruizer iPhone algemeen 1 21-01-11 20:46
Herstel netwerkverbindingen zonder gevolgen? Doornbos Wi-Fi 1 24-12-09 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.