Jailbreak verwijderen zonder herstel discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone gejailbreaked maar ik wil dit ongedaan maken, alleen wil ik al mijn data behouden. Ik heb geen tweaks of iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak verwijderen zonder herstel
Hallo,
Ik heb mijn iPhone gejailbreaked maar ik wil dit ongedaan maken, alleen wil ik al mijn data behouden. Ik heb geen tweaks of iets dergelijks geïnstalleerd. Verdwijnt de jailbreak helemaal na een update naar 8.1.3 of zijn er na de update nog jailbreak restanten? Ik hoor het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb toch een update gedaan via iTunes, Cydia is weg en ik kan nu gewoon normaal updaten via instellingen. Is het dan toch verstandig om de iPhone te herstellen of maakt dat niet uit?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
/private/var/stash - The iPhone Wiki Als ge echt geen problemen wilt tegenkomen en ook de stashed ruimte terug wilt hebben is het beter om het toestel te herstellen met iTunes. Succes verder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je die backup gemaakt hebt op een ogenblik dat er een jailbreak op het toestel stond zitten daar jailbreak restanten in. Afhankelijk van welke tweaks/apps je gebruikt hebt kunnen die restanten problemen veroorzaken op een iPhone zonder jailbreak.
|
Labels |
jailbreak, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App icons verwijderen zonder Jailbreak!! | Geert1976 | iPhone algemeen | 8 | 30-10-12 16:47 |
iPhone: jailbreak verwijderen zonder verbinden | metzonderEd | Jailbreak | 11 | 25-07-12 14:24 |
Cydia bestanden verwijderen zonder jailbreak | automaster | Jailbreak | 2 | 22-07-11 15:51 |
herstel gedaan, zonder reservecopy | fcruizer | iPhone algemeen | 1 | 21-01-11 20:46 |
Herstel netwerkverbindingen zonder gevolgen? | Doornbos | Wi-Fi | 1 | 24-12-09 15:36 |
|
|