Slide to upgrade annuleren naar 8.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik was zojuist bezig met mijn iphone opschonen doormiddel van PhoneClean, daarbij wordt de iphone ook gerestart. Mijn iphone 6 zat op 8.1.2 met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slide to upgrade annuleren naar 8.1.3
Hallo,
Ik was zojuist bezig met mijn iphone opschonen doormiddel van PhoneClean, daarbij wordt de iphone ook gerestart. Mijn iphone 6 zat op 8.1.2 met jailbreak. Alleen als ik hem nu opstart kom ik in het scherm slide to upgrade. Heb hem al een paar keer gereset maar blijft komen. Kan ik hier op een of andere manier nog omheen of ben ik genoodzaakt te upgraden en mijn jailbreak te verliezen? Hoor graag van jullie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zou eens kunnen proberen een Secure Shell (SSH) verbinding te maken met de iPhone om de update daemon te stoppen. Dan moet wel OpenSSH op de iPhone geïnstalleerd zijn. |
|
||||
|
||||
Nie aantrekken... Proceske doorlopen... Daarna restoren naar 8.1.2 terwijl het nog kan en re-jailbreaken... EN BLIJF IN HET VERVOLG VAN DIEË BROL AF !!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik het update proces stoppen met ssh?
Okay dus als ik naar dfu mode ga en de 8.1.2 software download moet het goedkomen? En wordt 8.1.2 nog wel geverifieerd door apple? Bedankt al voor de snel reacties! Zal er inderdaad voortaan afblijven en het bij icleaner houden. |
|
||||
|
||||
Voorlopig wel...
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de bevestiging! Ik zit weer veilig op 8.1.2 . Hier kan een slotje op
|
|
||||
|
||||
//Slotje dan maar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestelling Iphone annuleren | Tonas | iPhone algemeen | 1 | 13-11-14 10:20 |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
Annuleren versturen sms | JanG | iPhone algemeen | 0 | 25-02-11 21:06 |
SMS Annuleren | DertKesh | iPhone algemeen | 4 | 19-10-08 15:20 |
Annuleren | Halertje | Odido (T-Mobile) | 12 | 26-08-08 13:15 |
|
|