//

HELP, gejailbreakt maar iphone loopt vast!

HELP, gejailbreakt maar iphone loopt vast! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Sorry voor dit bericht want het zou vast al eerder beschreven staan maar heb het in mijn geval nog niet kunnen vinden helaas.. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-15, 17:04
jeroendewit jeroendewit is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Exclamation HELP, gejailbreakt maar iphone loopt vast!

Beste leden,

Sorry voor dit bericht want het zou vast al eerder beschreven staan maar heb het in mijn geval nog niet kunnen vinden helaas.. Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben want ik ben radeloos aan het worden.

Vanochtend is mijn Iphone 4 helemaal vastgelopen. Eergisteren heb ik hem gejailbreakt via Pangu. Nu gaat mijn Iphone steeds uit en blijft heel lang op het Apple logo vast staan. Na 5 minuten springt die over op het "Exit Safe Mode" en hier kan ik ook niks doen alleen weer opnieuw opstarten.

Op de vorige Forums heb ik gelezen dat ik via Itunes mijn Iphone kan herstellen alleen het probleem is dat m`n Iphone niet herkend wordt door elke computer.. Wel via stroom laad hij gewoon op.

Wat kan ik doen, herstellen via de Iphone zelf heeft ook geen zin want dan blijft die weer vastlopen op het Apple logo.

Bedankt alvast voor het lezen en de tijd nemen voor mijn probleem.

Groet,
Jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-15, 17:21
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Zet de iPhone even in DFU-modus (kijk de wiki of YouTube voor een handleiding). Vervolgens je iPhone herstellen en opnieuw jailbreaken.

Pas op dat je je iPhone niet reset van het toestel zelf wanneer je een jailbreak hebt, de iPhone zal dan in een boot-loop vast komen te zitten. (In dat geval, houdt Home + Power ingedrukt tot dat het toestel opnieuw start).

Succes.
  #3  
Oud 03-01-15, 17:24
jeroendewit jeroendewit is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie iMario, ik ga kijken of het lukt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2015 om 16:27 ----------

iMario: Het probleem is dat m`n iphone niet meer reageert op elke computer.. Dit gaat dus niet lukken voor mij helaas.. Heb je nog een andere suggestie?
  #4  
Oud 03-01-15, 17:43
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Heb je de iPhone in DFU gekregen? (Het beeld blijft dan zwart op de iPhone en als het goed is moet je computer het toestel dan kunnen lezen/herstellen). Nog een paar keer proberen en anders ook Recovery Mode en een andere computer/USB-poort proberen.
  #5  
Oud 05-01-15, 13:12
eakruit eakruit is offline
• iOS 12.0 beta
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Leiden
Berichten: 57
Standaard

Als zowel de DFU mode als de Recovery mode niet lukt en je pc ziet je iPhone nog steeds niet, probeer het dan even via een andere USB-poort, andere computer of andere kabel (waarvan je weet dat die het wel doet). Lukt het dan nog niet dan is mogelijk de lightning connector stuk en zal je deze moeten laten vervangen. Als dit laatste het geval is zou de iPhone ook niet meer moeten opladen.
  #6  
Oud 05-01-15, 13:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eakruit Bekijk bericht
Lukt het dan nog niet dan is mogelijk de lightning connector stuk en zal je deze moeten laten vervangen.
Een iPhone 4 heeft nog steeds een 30-pins connector.

Citaat:
Als dit laatste het geval is zou de iPhone ook niet meer moeten opladen.
Als er 5 V op de USB-poort staat wordt die iPhone 4 opgeladen. Ook als het ding niet herkend wordt op de USB-bus van de computer.
  #7  
Oud 05-01-15, 13:32
eakruit eakruit is offline
• iOS 12.0 beta
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Leiden
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een iPhone 4 heeft nog steeds een 30-pins connector.
Ach ja... overheen gelezen en ik neem aan dat deze persoon snapt wat er wordt bedoeld.

Citaat:
Als er 5 V op de USB-poort staat wordt die iPhone 4 opgeladen. Ook als het ding niet herkend wordt op de USB-bus van de computer.
Dat wist ik dan weer niet.
Reageren

Labels
herstellen, jailbreak, opstarten, vastlopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G JB 4.0.1 terug naar fabriek maar loopt vast edjepetje iPhone algemeen 4 26-09-10 12:28
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
Video: Mijn beeld bij een video loopt vast, maar hoor wel geluid. Kwiq Muziek, foto & video 3 24-11-09 23:41
3g iphone loopt voortdurend vast, maar geen inet thuis bzb iPhone algemeen 26 13-03-09 14:23
iphone loopt alleen maar vast...weet niks meer nawikre Unlock [archief] 130 22-06-08 01:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.