3g iphone loopt voortdurend vast, maar geen inet thuis discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb weer eens het gezeur dat de telefoon al 2 dagen continu vastloopt, ik moet soms wel een uur lang harde resets geven, hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3g iphone loopt voortdurend vast, maar geen inet thuis
ik heb weer eens het gezeur dat de telefoon al 2 dagen continu vastloopt, ik moet soms wel een uur lang harde resets geven, hij loopt steeds vast in het startscherm, en vaak als tie het ooit doet tijdens heel licht gebruik, als hij het wel doet durf ik er alleen nog maar mee te bellen omdat hij anders weer crashed,
nu is dat normale wijze niet zo heel erg probleem, even opnieuw instaleren zou je zeggen, het geval wil dat ik hem niet opnieuw kan laten instaleren omdat itunes dan om een internetverbinding vraagt, juist deze heb ik nu een aantal weken niet ter beschikking. is dit probleem op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan je wel gewoon op internet
misschien moet je dan gewoon een firmware downloaden (zodat je via shift + herstel je firmware kunt selecteren waardoor je dus je iphone hersteld ) of itunes even herinstalleren |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Het probleem is juist dat ie niet op internet kan......
|
|||
|
|||
Citaat:
dan moet je een firmware downloaden bij iemand anders en die op een usb stick zetten of hem bij iemand anders herstellen natuurlijk (zoals al gezegt werd) |
|
|||
|
|||
hoe download je firmware? wellicht is dat namelijk al gebeurt met het updaten een paar weekies geleden en staat deze ergens op mijn pc,
ik ga vanmiddag bij moeders (gezellig) mijne weer even opnieuw instaleren, maar wellicht handiger als ik dan gelijk firmware op een stick mee naar huis neem voor eventuele off line herstellingen, maar hoe zet je zoeits op een een stick en waar pak ik het thuis weer uit op de harde schijf? |
|
||||
|
||||
Windows XP: "\Documents and Settings\[username]\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates"
Windows Vista: "\Users\[username]\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates" For iPod updates, replace "iPhone" with "iPod" in the directory locations above. Daar kun je de firmware vandaan halen. Daarna gewoon op een stikje zetten. Als je hem wilt herstellen moet je hem in DFU mode zetten en met Shift + herstel de meegenomen firmware selecteren.
|
|||
|
|||
in dfu zetten? (wordt weer even de zoekfunctie gebruiken ben ik bang)
shift + herstel?? (moet ik dan shift en backspace indrukken ofzo? ja sorry hoot maar het zegt me echt helemaal niks) maar moet ik bovenstaande nou doen of gewoon bij een ander op de pc via itunes op hersellen drukken? Laatst gewijzigd door bzb; 26-02-09 om 14:48. Reden: wijziging |
|
||||
|
||||
Je iPhone aansluiten op je computer iTunes starten. iPhone in DFU zetten: https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html . Dan moet je Shift ingedrukt houden en dan op herstel in iTunes klikken. Dan moet je zoeken naar je laatste Firmware en dan hersteld je iPhone.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok betanks! wat moet ik toch zonder jullie
|
|
|||
|
|||
is het al gelukt dan
want vaak krijg je nog veel errors bij itunes (ik weet dat je geen mac heb maar het is handig voor anderen de firmware staat bij mac in: gebruiker/ bibliotheek/ itunes/ iphone firmwares Laatst gewijzigd door bako; 26-02-09 om 16:59. |
|
|||
|
|||
Ik heb de update wel nog op mijn pc gedaan, It de firmware er dan ook nog op de schijf
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is die ''update'' gewoon de Firmware. Als die groter dan 200 mb dan moet het de Firmware zijn
|
|
|||
|
|||
origineel
firmware 2.1= 231 mb firmware 2.2= 245,6 mb firmware 2.2.1= 245,7 mb Jailbreak firmware 2.1= 237,8 mb firmware 2.2= 236.3 mb (vreemt want de anders was kleiner :s) firmware 2.2.1= 237,4 (ook minder :s) Laatst gewijzigd door bako; 26-02-09 om 18:13. |
|
|||
|
|||
mag ik nu gewoon mijn opgeslagen back up met instellingen en telefoonnummers erop zetten of komen dan de problemen weer terug?
|
|
|||
|
|||
herstellen van kopie noemen ze dat
|
|
|||
|
|||
ja maar de kans is er wel dat het terug komt
je kan beter eentje nemen die je heb gemaakt voordat je het probleem had (een oudere dus) |
|
|||
|
|||
klopt hij loopt al weer vast, ik ben echter bang dat mijn vorige reservekopie aan de oude kant is, kan ik hem als nieuwe iphone instellen, en nog al mijn aangeschafte apps erop zetten? telefoonnummers ben ik zeker kwijt ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens geldt voor apps: eenmaal aangeschaft, kun je ze opnieuw installeren zonder nogmaals te hoeven betalen. |
|
|||
|
|||
hoe synch ik de telefoonnummers nog een keertje voor de zekerheid? ik doe zoizo meestal alles handmatig overzetten, anders gaat het te vaak fout bij mij, ik gebruik ook niet e-mail op de pc van het office pakket, dus daarmee valt al niks kwa contacten te synchroniseren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G JB 4.0.1 terug naar fabriek maar loopt vast | edjepetje | iPhone algemeen | 4 | 26-09-10 12:28 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
Wi-Fi alleen thuis gebruiken, heb geen inet-abo, moet toch BETALEN?! | strawberri | Archief | 1 | 27-01-10 18:01 |
Video: Mijn beeld bij een video loopt vast, maar hoor wel geluid. | Kwiq | Muziek, foto & video | 3 | 24-11-09 23:41 |
iphone loopt alleen maar vast...weet niks meer | nawikre | Unlock [archief] | 130 | 22-06-08 01:34 |
|
|