3g iphone loopt voortdurend vast, maar geen inet thuis discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) anyone? ? ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
anyone? ? ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Een meer gedetailleerde uitleg graag...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nou ik ga straks proberen hem weer te restoren maar dan wel aan te melden als nieuwe iphone in de hoop alle problemen achter mij te laten, maar ik wil wel graag alle nummers behouden, waar kan ik deze "stallen" om ze daarna zonder alle andere meuk weer terug te zetten op de iphone?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem nu aangemeld als nieuw en hij blijft zei het iets minder vaak dagelijks vastlopen, terugbrengen maar?
Laatst gewijzigd door bzb; 03-03-09 om 14:31. |
|
|||
|
|||
nu weer helemaal vaak als vanouds aan het vastlopen, heb alleen gesynced voor de nummers, en weer wat muziek en films eropgepoft (ook wel handig op een iphone). zal het een hardware probleem zijn? en hoe lang ben je hem kwijt als ik hem zou wegbrnegen onder garantie?
iemand???? Update: nou ik heb hem afgegeven bij de belcompany, ben benieuwt Laatst gewijzigd door King1987; 04-03-09 om 14:41. Reden: Samenvoegen |
|
|||
|
|||
ik heb een nagelnieuwe gekregen binnen 6 dagen, ik ben dus toch niet helemaal gek dat het niet goed werkte met opnieuw restoren e.d.
morgen naar china, hiep hoi met een nieuwe iphone (zaten toch wel al aardig wat krasjes scheurtjes butsjes op dus is altijd fijn) er zat trouwens een (stickertje) frans tekstje achterop de iphone, wellicht (denk wel zeker) uit een batch uit frankrijk Laatst gewijzigd door bzb; 13-03-09 om 14:26. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G JB 4.0.1 terug naar fabriek maar loopt vast | edjepetje | iPhone algemeen | 4 | 26-09-10 12:28 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
Wi-Fi alleen thuis gebruiken, heb geen inet-abo, moet toch BETALEN?! | strawberri | Archief | 1 | 27-01-10 18:01 |
Video: Mijn beeld bij een video loopt vast, maar hoor wel geluid. | Kwiq | Muziek, foto & video | 3 | 24-11-09 23:41 |
iphone loopt alleen maar vast...weet niks meer | nawikre | Unlock [archief] | 130 | 22-06-08 01:34 |
|
|