Vreemde maar geweldige ervaring discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben in het bezit van een poolse 3G 16GB met simlock. Heb hierbij een kaartje gekocht wat de simlock opheft. Werk prima, alleen moet je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemde maar geweldige ervaring
Ben in het bezit van een poolse 3G 16GB met simlock.
Heb hierbij een kaartje gekocht wat de simlock opheft. Werk prima, alleen moet je bij het gebruik van Itunes je originele kaart er in steken, ander werkt het niet. Gisteren, sloot ik mijn toestel aan op itunes, met de sim unlock kaart erin. Itunes starte op, en tot mijn grote verbazing duurde het heel lang voor ik het beginscherm van Itunes had. Tot mijn grote verbazing, kreeg ik 2 min later een bericht "Gefeliciteerd, uw iphone is nu unlocked" Ik viel achterover van verbazing, en dacht dat dit een fout moest zijn. Ik haalde mijn unlock kaartje van mijn simkaart af, en probeerde het terug. En....hij is echt unlocked ???? iemand dezelfde ervaring gehad, wnat het is natuurlijk heel fijn, maar wel een tikkeltje vreemd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je nu ook geprobeerd andere SIM kaarten van andere providers te gebruiken in je iPhone? Dan pas weet je zeker of hij echt unlocked is.
|
|||
|
|||
wat voor unlock kaart had je?
op welke fw kreeg je dit als hij egt is unlocked dan zou ik een bericht naar het dev team sturen |
|
|||
|
|||
Ik heb vanmiddag de simkaart uit de telefoon van mijn dochter geprobeerd, en ook hiermee geen probleem.
Ik zelf heb een proximus abbonement, en mijn dochter mobistar Hij vindt meteen het juiste netwerk, en kan alles gebruiken Vreemd, maar waar |
|
|||
|
|||
Citaat:
en op welke firmware zit je? |
|
|||
|
|||
Re
Ik gebruikte Turbosim, op versie 2.1
|
|
|||
|
|||
inderdaad een bizarre maar geweldige ervaring. gelukkig is er voor de minder fortuinlijke iphoners yellowsn0w
|
|
||||
|
||||
mooie ervaring!
het zou leuk zijn als het devteam kon onderzoeken wat er was gebeurd voor een misschien nog betere unlock! |
|
|||
|
|||
ik probeer ergens een link te vinden waar ik dit kan plaatsen (op iphone dev site)
maar kan hem zo gouw niet vinden |
|
|||
|
|||
zijn belgische iphones niet gewoon simlockvrij
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En de Poolse zijn ook niet stiekem al sim-lock vrij??? Maar ik zou het wel grappig vinden als dit beter onderzocht ging worden.. Misschien iets voor iPhoneclub om te testen
|
|||
|
|||
ik zou egt even een mailtje of iets naar het iphone dev team sturen hoor
misschien ben jij wel de beroemde uitvinder van de legale unlock hahahahaha |
|
|||
|
|||
Geen QuickPwn nodig?!?!
Ik heb een iPhone 8GB van het eerste uur uit de VS. In het verleden vaak genoeg geupdate met de bekende tools en instructies. Nu volgens iPhone Dev team instructies geupdate met standaard iTunes 8.1 naar 2.2.1.
Wat schetst mijn verbazing... Na update, reboot komt de iPhone gewoon op en kan ik bellen met KPN kaartje. Ik zou haast in paniek raken. Moet ik me zorgen maken? Is dit gevolg van iTunes 8.1? |
|
|||
|
|||
Update: no QuickPwn nodig??
Ik zie netjes firmware 2.2.1. en baseband 04.05.04_G. maar ik zie (en da's wel logisch) dat ik Cydia en Installer kwijt ben geraakt.
Dus daar zou je QuickPwn voor kunnen/moeten gebruiken, maar als je dat niet nodig hebt.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geweldige App | pcsw | iPhone Apps | 2 | 11-01-11 13:36 |
Vreemde melding | joonie | iPhone algemeen | 12 | 13-11-10 19:33 |
Vreemde geluidsmelding | Roforce | iPhone algemeen | 22 | 19-10-09 22:40 |
Geweldige service | S¡mon | Odido (T-Mobile) | 7 | 19-06-09 16:44 |
Vreemde dingen | Spooky | Unlock [archief] | 1 | 24-01-08 23:47 |
|
|