//

Kleine maar zeer vervelende probleempjes

Kleine maar zeer vervelende probleempjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een eerste serie 8G, die is vrijgemaakt met de nieuwste software 2.2.1. Hij wil mijn oude T-Mobile (ben) kaart niet accepteren, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-09, 16:37
yuri62 yuri62 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Woonachtig in Sanet Y Negrals, Alicante
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar yuri62
Standaard Kleine maar zeer vervelende probleempjes

Ik heb sinds kort een eerste serie 8G, die is vrijgemaakt met de nieuwste software 2.2.1. Hij wil mijn oude T-Mobile (ben) kaart niet accepteren, geeft tekens aan dat ik beperkte nummers heb, heb hierover al kontakt gehad met T-Mobile, heeft hoogstewaarschijnlijk met de kaart te maken. Maar zit ook na het installeren van diverse applicaties met het probleem dat als ik wil bellen met een wel werkende kaart dat ik dat alleen kan doen vanuit contacten omdat mijn toetsenbord niet werkt en het bellen niet kan stoppen omdat ik de stop toets niet kan vinden, ik moet de tel dan uitzetten en opnieuw opstarten. Ik kan ook de geinstalleerde applicaties die ik niet leuk vind niet un-installen, bij installer zou onderaan een un-install knop moeten zitten, nou niet dus, Heren/Dames, wie kan mij helpen.
Ik ben nog een leek.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-09, 18:31
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

de ''stop toets'' zoals jij het zegt
is die ronde knop onderaan je scherm (niet het touch screen maar egt de knop)
het toetsen bord werkt misschien niet omdat het wel eens fout kan gaan na een jailbreak (of update in itunes)
dat je een beperkt aantal nummer kan doen
ligt waarschijnlijk niet aan je kaart maar je iphone

en bij die apps
bedoel je daarover waar je moet drukken zodat je ze kan gebruiken
of staan ze in installer niet onder manage/ packages
  #3  
Oud 11-03-09, 18:31
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik vermoed dat een van de applicaties die je hebt geïnstalleerd 'Kate' is? Die zorgt voor dit soort problemen namelijk.
En kun je de applicaties niet deïnstalleren onder Installer of onder Cydia? Het werkt nl. onder Cydia anders, d.m.v. de tab 'Manage'.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 11-03-09, 18:38
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik vermoed dat een van de applicaties die je hebt geïnstalleerd 'Kate' is? Die zorgt voor dit soort problemen namelijk.
En kun je de applicaties niet deïnstalleren onder Installer of onder Cydia? Het werkt nl. onder Cydia anders, d.m.v. de tab 'Manage'.
ik zag het net ookal bij een ander reactie van je je moet een beetje beter lezen
want hij zij al installer
(maar dat terzijde)

hij kan de apps niet zien
dus kate verwijderen lijkt me niet
  #5  
Oud 11-03-09, 18:43
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bako Bekijk bericht
ik zag het net ookal bij een ander reactie van je je moet een beetje beter lezen
want hij zij al installer
(maar dat terzijde)

hij kan de apps niet zien
dus kate verwijderen lijkt me niet
Gezien het feit dat hij zelf aangeeft een leek te zijn, zou hij best Cydia kunnen bedoelen i.p.v. Installer -vandaar mijn vraag.

En, over 'beetje beter lezen' gesproken, waar lees jij dat hij de apps niet kan zien ?
  #6  
Oud 12-03-09, 14:30
yuri62 yuri62 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Woonachtig in Sanet Y Negrals, Alicante
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar yuri62
Standaard

Ik begrijp er nog niet veel van, maar probeer van alles en het lukt niet, ik heb Cydia er ook op staan maar kan de bedoelde progjes ook hier niet verwijderen.
Ook heb ik nog iets anders nl als ik bluetooth aan heb staan zoekt hij wel maar vindt niks, ook andere telefoons zien hem niet. rarara
  #7  
Oud 12-03-09, 16:46
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yuri62 Bekijk bericht
Ik begrijp er nog niet veel van, maar probeer van alles en het lukt niet, ik heb Cydia er ook op staan maar kan de bedoelde progjes ook hier niet verwijderen.
Ook heb ik nog iets anders nl als ik bluetooth aan heb staan zoekt hij wel maar vindt niks, ook andere telefoons zien hem niet. rarara
Dat laatste is normaal, de iPhone heeft een hele beperkte bluetooth-functie omdat Apple kennelijk wil voorkomen dat je bijv. muziek deelt op die manier.
In Cydia is het verwijderen van progjes mogelijk door onderin op de tab 'Manage' te klikken en daarna via 'Packages' het bewuste progje aan te klikken, daarna bovenin op 'Modify' te drukken en in het vervolgens verschijnende pop-up schermpje te kiezen voor 'Remove'.
  #8  
Oud 12-03-09, 17:17
yuri62 yuri62 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Woonachtig in Sanet Y Negrals, Alicante
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar yuri62
Standaard

Kijk hier heb ik wat aan, nu alleen nog het feit dat het telefoon toetsenbord niet functioneert.
Het probleem met de kaart ligt bij het feit dat het een oude is met een oud abo die in de I-Phone niet ondersteunt wordt, ik zal dus naar een nieuwe kaart moeten overgaan.
En dan zou ik nog graag willen weten hoe progjes te verwijderen zijn bij/via installer, daar kan ik namelijk niet de un-install button vinden.
  #9  
Oud 12-03-09, 18:33
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Zoals al eerder aangegeven zorgt een applicatie genaamd 'Kate' vaak voor dit soort problemen. Kijk eens of die op je iPhone is geïnstalleerd en verwijder die dan.

Installer heb ik zelf niet, weet ook niet hoe daar het verwijderen werkt. Maar: kijk hier eens, ik denk dat je daar je antwoord vindt.
  #10  
Oud 12-03-09, 19:56
yuri62 yuri62 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Woonachtig in Sanet Y Negrals, Alicante
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar yuri62
Standaard

OK, ik heb idd Kate eropstaan en nu wil ik hem erafknikkeren en krijg de melding Error Script Error en een button OK,
Kan hem dus niet verwijderen, wat nu?

Update: Ik heb een beetje lopen rommelen in de phone en mijn toetsen bord doet het, ik weet niet wat ik heb gedaan maar het werkt. nu nog de kaart werkbaar krijgen en bluetooth aan de praat krijgen.

Laatst gewijzigd door King1987; 13-03-09 om 01:41. Reden: Edit knop gebruiken aub
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Vervelende en kleine problemen na downgraden en jailbreak Romyyy___ Jailbreak 0 12-10-10 18:28
Vervelende verkoop trucjes McNessie iPhone Apps 12 13-10-08 13:18
iPhone: 2 kleine probleempjes sinds 2.1 jailbreak... deff81 Jailbreak 2 22-09-08 22:51
Mac OS X: Muziekcollectie compleet verdwenen. en andere 'kleine' probleempjes. TiLT iTunes 10 31-08-08 13:59
Vervelende bladwijzer springboard Davidduzy iPhone algemeen 9 29-06-08 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.