Vreemde melding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Vandaag ben ik gebeld door m ijn vrouw en toen stond op het display Angelique en nog 2 anderen ?? vreemde melding dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemde melding
Hoi.
Vandaag ben ik gebeld door m ijn vrouw en toen stond op het display Angelique en nog 2 anderen ?? vreemde melding dit is de 2e keer op mijn display iemand die het weet?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha, je zou het bijna wel zeggen, maar zo stond het echt op mijn display
heb het een keer eerder gehad en zo staat het niet in mijn telefoonboek. |
|
|||
|
|||
dus er staat letterlijk Angelique en nog 2 anderen?
kijk even of je het nummer niet meerdere malen met andere naam hebt opgeslagen? |
|
|||
|
|||
Ja het staat er letterlijk,
ik heb nog nagekeken of de naam er dubbel instond maar dit was niet het geval. Zit er aan te denken om een harde reset te doen want er zijn nog wat meer akkefietjes met deze telefoon maar ik weet niet of dit zo maar gaat aangezien ik een jailbreak heb (Blackra1n) en een softwarematige unlock |
|
|||
|
|||
Hmm, ik denk dat je hem het beste eventjes kunt herstellen.
|
|
|||
|
|||
Kan dat dan zomaar met mijn softwarematige unlock??
|
|
|||
|
|||
voor zover ik weet kan dat altijd.
|
|
||||
|
||||
Je kunt herstellen, maar alleen naar 4.1 en dan verlies je de software unlock!
Tenzij je de SHSH blobs van 3.1.2 voor jouw iPhone hebt; dan kun je via een omweg 3.1.2 herstellen.
|
|||
|
|||
Deze melding wordt veroorzaakt doordat het betreffende nummer er nog een aantal keren in staat. Wellicht dubbele entry door MobileMe oid.
|
|
|||
|
|||
oké zal nog een goed zoeken
|
|
|||
|
|||
Word je niet toevallig door 3 personen tegelijk gebeld?
|
|
|||
|
|||
Gooi er maar een slotje op! heb een nieuwe in duitsland
gekocht simlockvrij en ik houd hem nu orgineel, ik ben het geneuzel met die jailbreaks helemaal zat. Als er nu wat aan de hand is gewoon herstellen zonder na te hoeven denken of het allemaal wel kan bedankt voor de reacties. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemde melding op springboard? | WiiPhone | iPhone algemeen | 4 | 12-05-11 10:54 |
Memtool komt met een vreemde melding | Lucien1966 | iPhone algemeen | 8 | 10-01-10 17:20 |
Vreemde melding bij opstarten iPhone | iPeng | iPhone algemeen | 7 | 19-03-09 21:33 |
vreemde melding bij updaten van apps via Appstore | (jonne) | iPhone Apps | 2 | 18-08-08 16:06 |
|
|