Memtool komt met een vreemde melding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of meerdere mensen, deze melding(zie bijlage) is tegengekomen en wie weet wat het inhoudt of waarom deze melding tevoorschijn komt??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Memtool komt met een vreemde melding
Ik vroeg me af of meerdere mensen, deze melding(zie bijlage) is tegengekomen en wie weet wat het inhoudt of waarom deze melding tevoorschijn komt??
there are no strangers, just friends who never met before Laatst gewijzigd door Lucien1966; 06-03-09 om 19:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook al eens voorbij zien komen. Gewoon op de linker knop drukken en er is niks aan de hand. De app is nog niet geheel vertaald naar het Engels Gewoon even geduls hebben totdat er een nieuwe versie vrij komt.
|
|||
|
|||
hahaha das zeker een maffe melding
dit is bako 巴科 |
|
||||
|
||||
Hebben ze die app gestolen of zo? Waarom is het in het Japans? (Chinees, Koreaans, whatever).
|
||||
|
||||
Citaat:
Linkje naar review. (It is Chinese and it is not Japanese, believed this program developed in Taiwan) Effe wat geschiedenis en aarderijkskunde: Taiwan ziet zichzelf als zelfstandig land en China ziet het als een afvallige provincie van China zelf Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-03-09 om 21:20. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vind iStat (App Store) persoonlijk beter (en veel mooier) werken. |
|
||||
|
||||
Problemen met opstarten Memtool
Ik heb Memtool net geinstalleerd. Als ik de applicatie start zie ik voor een seconde het startup scherm. Daarna sluit hij weer af. Ik krijg geen menu's oid. Heeft iemand deze zelfde ervaring gehad? Waar kan dit aan liggen of wat doe if fout?
|
|
||||
|
||||
Voor welke firmware is deze app geschreven? Staat dat er niet bij? Vaak zit hem daar het probleem.
|
||||
|
||||
Is geschreven voor 3.x en ik draai 3.0. Ook mijn Bossprefs doet het niet meer, dus er is misschien iets anders aan de hand.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemde melding op springboard? | WiiPhone | iPhone algemeen | 4 | 12-05-11 10:54 |
Vreemde melding | joonie | iPhone algemeen | 12 | 13-11-10 19:33 |
Vreemde melding bij opstarten iPhone | iPeng | iPhone algemeen | 7 | 19-03-09 21:33 |
|
|