3GS upgraden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik mijn Iphone 3GS zonder problemen upgraden naar 4.1 of 4.2? HEb nu 4.01 en Modemfirmware 05.13.04 HEt is geen officieel toestel....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS upgraden
Kan ik mijn Iphone 3GS zonder problemen upgraden naar 4.1 of 4.2?
HEb nu 4.01 en Modemfirmware 05.13.04 HEt is geen officieel toestel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als het geen officieel toestel is kan er zowiezo geen iOS op?
|
|
|||
|
|||
ik zou 4.1 kiezen, aangezien 4.2 nog in de beta zit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
4.1 firmware downloaden,
iPhone in DFU mode, Shift + Herstel, 4.1 selecteren, herstellen+updaten die handel! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou kunnen, hoeft niet.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oh wacht, unlock.. Ik zat met mijn hoofd bij JB
My bad. |
|
|||
|
|||
ok,ff wachten dus.
thnx |
|
|||
|
|||
Kan het al met ultrasn0w?
Ik lees hier en daar wat hier over maar snap er niet veel van. |
|
||||
|
||||
Can I Unlock My iPhone? (betrouwbare info bron volgens @chpwn)
|
|
|||
|
|||
Bij shift herstel krijg ik de mogelijkheid NIET om de 4.1 te kiezen die ik gedownload heb.
Wat nu weer? |
|
||||
|
||||
Met OSX is het alt ipv shift
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
HEt lukt dus niet van de eerste keer.
Ik heb via I-tunes de ipsw file 4.1 erop gezet,bij opstarten Iphone kreeg ik enkel de noodoproep_mogelijkheid. Dan redsn0w gestart en dan krijg ik ergens een vraag,is this newer model?, Ik wist het niet en heb ja gekozen. Alles gaat goed tot ik melding krijg dat de rest op de iphone zal gebeuren,maar daar blijft enkel een wit scherm zichtbaar. Wat nu? Is redsn0w ok of moet het met iets anders? |
|
|||
|
|||
Met pwnage tool is het al vast gelukt.
Maar klopt het nu dat er nog geen unlock is? |
|
||||
|
||||
Dat kun je toch wel vinden ergens op Google/ dit forum? Waarom check je dat niet eerst voordat je aan de gang gaat?
Op de eerder gegeven link een paar posts hierboven, had je kunnen lezen dat upgraden naar 4.1, waarschijnlijk nooit, een unlock is...? Had je voor de zekerheid wel je SHSH gegevens opgeslagen, vooraleerst te beginnen met updaten? Laatst gewijzigd door ballegooier; 13-11-10 om 19:26. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ik wil mijn 3gs upgraden van 3.1.3 naar 4.0 | dianaroelofs | Jailbreak | 14 | 20-01-11 12:13 |
iPhone: iPhone 3GS met 3.0 upgraden en jb | freezer118 | Jailbreak | 15 | 26-10-10 22:49 |
upgraden 3gs van 4 naar 4.01 | joostje | Jailbreak | 4 | 04-08-10 14:18 |
iphone 3gs 32GB upgraden | Forward_observer | Archief | 1 | 22-10-09 14:32 |
iPhone: 3GS vanaf 3.0 naar 3.1 met upgraden baseband | RobinvD | Jailbreak | 1 | 04-10-09 13:04 |
|
|