Jailbreak verzekering discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Sindskort ben ik in het bezig van een iPhone 5S. Deze wil ik graag jailbreaken. Weet iemand hoe dit zit met de verzekering? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak verzekering
Goedemiddag,
Sindskort ben ik in het bezig van een iPhone 5S. Deze wil ik graag jailbreaken. Weet iemand hoe dit zit met de verzekering? Ik heb de T-Mobile ACE verzekering. Heb even een nieuwe post gemaakt omdat de oude nogal gedateerd waren mbt dit onderwerp. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In principe heeft een jailbreak niets met de hardware te maken. Een jailbreak is een software matig iets dat je op elk gewenst moment weer ongedaan kunt maken.
Echter Apple kan nogal moeilijk doen wanneer een toestel de originele firmware niet heeft. Mocht er dus iets met een toestel gebeuren dat is gejailbreaked dan is het verstandig om eerst de originele firmware terug te zetten voordat je deze laat repareren. Dit kun je gewoon doen door een restore binnen iTunes uit te voeren. Hoe de "T-Mobile ACE verzekering" hiermee om gaat weet ik niet. Dit zou je bij T-mobile na kunnen vragen. Zoals eerder gezegd kun je een jailbreak altijd terug draaien, dit hoeft dus geen probleem te zijn. Let er wel op dat het ook voor kan komen dat je door een defect aan de hardware (iPhone) geen verbinding meer kunt maken met je computer o.i.d. Op zo'n moment kun je dus niet de originele firmware herstellen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 4S Jailbreak & verzekering | Diviron | Jailbreak | 6 | 27-03-12 22:27 |
iPod touch: jailbreak en verzekering | K1pc0rn | Jailbreak | 10 | 27-04-11 11:54 |
iPhone: jailbreak-verzekering | stephan13 | Jailbreak | 29 | 10-03-10 17:28 |
verzekering met jailbreak? | martinio11 | Archief | 1 | 26-01-10 17:36 |
Verzekering | Jasn | Archief | 1 | 22-04-08 21:10 |
|
|