jailbreak greenpoison crasht op iphone4, of niet complete firmware? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Software die er op staat is 7.1.2 als ik bij de info van de iphone kijk...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Software die er op staat is 7.1.2 als ik bij de info van de iphone kijk
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
probleem opgelost
heel de iphone uit elkaar gehaald, moederbord compleet uit elkaar incl shieldingplaatjes eraf bleek dat nabij de grote chip, meerdere condensators waren aangetast door wittig spul(denk water ??) nadat ik alles had schoongemaakt met een tandenborstel en isopro alcohol het goed doorgeblazen met een föhn nadat alles weer was geïnstalleerd in de iphone, de iPhone aangezet en meteen een apple logo gevolgt door de usb itunes logo hierna kon ik hem gewoon herstellen in itunes alles werkt weer mijn dank voor het meedenken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet op na jailbreak Redsnow en Greenpoison | Jeffrey84 | Jailbreak | 0 | 16-10-11 19:36 |
iPhone: iphone4 start niet meer op na greenpoison :-( | bunqueejump | Jailbreak | 7 | 20-02-11 00:46 |
iPod touch: greenpoison jailbreak crasht | Hollywoodthehell | Jailbreak | 9 | 03-01-11 11:44 |
iPhone: Jailbreak orginele iphone4 simlockvrij greenpOison | Victorinox 13 | Jailbreak | 13 | 14-10-10 21:28 |
iMovie in iPhone4 werkt niet soepel, crasht | jaimiefanatic | iPhone Apps | 1 | 29-09-10 17:12 |
|
|