iphone4 start niet meer op na greenpoison :-( discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb pas m'n nieuwe iphone 4 geprobeerd te jailbreaken met greenpoison, 1e keer ging het niet omdat ik te snel de home button los ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone4 start niet meer op na greenpoison :-(
ik heb pas m'n nieuwe iphone 4 geprobeerd te jailbreaken met greenpoison, 1e keer ging het niet omdat ik te snel de home button los liet, vervolgens 2e poging gaf hij failes aan, vervolgens bleef het scherm van de iphone 4 op zwart!
help help! wat kan ik nu doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens mij start hij zo vanzelf op. duurt even. in het begin is het even schrikken ja
|
|
|||
|
|||
dank voor je zeer snelle reactie hezzens! inderdaad net iers voordat jij reageerde starte hij op! ik schok me echt een hoedje! het is verder gewoon gelukt.
moet je verder na jailbreak nog ssh en dergelijke instellen? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
open ssh instaleren om je iphone te kunnen aanpassen vanop je mac en winterboard om thema's enz... op je Iphone te zetten.
ik vind iphone explorer het makkelijkste om je iphone aan te passen via de mac. dan heb je geen last met paswoorden enz
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
geval was dat ik niet op het juiste moment deed wat greenpoison vroeg, je moet echt de instructies stap voor stap en vooral bijtijds reageren.
dus dat zwarte scherm komt wel weer goed |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer | zorphion | iPad algemeen | 4 | 06-12-10 02:22 |
iPhone: Jailbreak orginele iphone4 simlockvrij greenpOison | Victorinox 13 | Jailbreak | 13 | 14-10-10 21:28 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|