TAIG jailbreak voor iOS 8.2 beta1+2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) En er is ook geen enkele manier om 8.1.3 up te grade naar 8.2 beta 2 , om vervolgens te kunnen jailbreaken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
En er is ook geen enkele manier om 8.1.3 up te grade naar 8.2 beta 2 , om vervolgens te kunnen jailbreaken?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou idd kunnen. Maar mijn chinees is nou niet zo goed. Dus dat risico is me iets te groot. hoelang denk je dat t gaat duren voordat er een nieuwe jailbreak komt voor mijn versie?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar als ik mijn telefoon graag gejailbreaked wil hebben ben ik dus ****ed? Voor de kommende weken? Maanden ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar er heeft hier dus niemand ervaring met de upgrade tool? Of het uberhaupt werk ?
|
|
|||
|
|||
Ik in ieder geval niet. Ik heb het TaiGPro.exe tooltje gedisassembleerd om te kijken hoe het werkt. Niet of het werkt. Ik zou zeggen: probeer het. Iemand moet de eerste zijn.
|
|
|||
|
|||
Haha kan je me dan ongeveer vertellen wat ik er nog meer voor nodig heb . Dan zal ik het testen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook de firmware 8.2 beta 2 downloaden van isohunt ofzo?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 maart 2015 om 17:35 ---------- Wat doe ik als t fout gaat?😁 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
"Lacht" als het mis gaat dan moet je nog f geduld hebben tot de volgende JB
|
|
|||
|
|||
@Daveensannie
Heb jij dat TaigPro tooltje gebruikt cq. geprobeerd? Indien niet is de UDID van jouw toestel geregistreerd in het Dev Portal van een ontwikkelaar? Ik kom hier een paar dingen tegen met dat tooltje. |
|
||||
|
||||
Nee ik hem nog niet gebruikt Timosha, mijn tel is ook niet geregistreerd, maar ik ga hem straks wel even uitproberen, dat ik dan tijdelijk misschien m'n jb kwijtraak vind ik geen probleem, ik laat het je zo weten
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hmmm die tool werkt niet volgens mij, of ik doe het verkeerd misschien
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: TAIG en iOS 8.1.2 | Wally© | Jailbreak | 65 | 19-02-15 23:13 |
Alle iDevices: Jailbreak TAIG gepatched in iOS 8.1.3 | Wally© | Jailbreak | 3 | 27-01-15 21:55 |
Alle iDevices: Jailbreak 8.1.1 from taig.com | mykie | Jailbreak | 82 | 08-12-14 22:12 |
Alle iDevices: Cydia in jailbreak iOS 6 beta1... | Wally© | Jailbreak | 5 | 20-06-12 01:19 |
Alle iDevices: iOS 5.0.1 Van beta1 naar beta3 | Batino | Jailbreak | 2 | 31-12-11 18:30 |
|
|