TAIG jailbreak voor iOS 8.2 beta1+2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie Hmmm die tool werkt niet volgens mij... Ben ook nog wat bezig geweest met dat tooltje. Maar dan in een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben ook nog wat bezig geweest met dat tooltje. Maar dan in een machine code simulator. Die simulator draait op een Mac en dus kan dat tooltje niet alles doen wat het graag zou willen doen.
TaigPro bestaat uit twee delen. Een TaigPro Installer en TaigPro zelf. De TaigPro Installer probeert het volgende te doen: 1) Een ThunderStorm Downloader (wat dat ook mag zijn) installeren; 2) Twee inkomende TCP poorten openzetten in de Windows Firewall; 3) Twee system dll vervangen door eigen dll met dezelfde naam (dat is niet netjes); 4) Een iTunes dll vervangen door een eigen dll met dezelfde naam (is ook niet netjes); 5) Een patch.dat file aanmaken; De TaigPro tool probeert: 1) Een ipsw image te downloaden van een Taig server (heb alleen het IP-adres); 2) Het ipsw image aan te passen met de patch.dat file; 3) Het toestel in recovery mode te zetten met een usbmuxd commando; Voor zover ik kan zien gebruikt de TaigPro tool een bug in het Build Manifest van het ipsw Beta image. De TaigPro Installer gedraagt zich zoals een Win32 virus. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de info Timosha, maar dat zou dus betekenen dat het dus eigenlijk wel zou moeten werken ?
|
|
||||
|
||||
Het is vooral vreemd dat er op het net niet veel te vinden is over die upgrade tool.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga morgen eens een test iPhone 4S, die nu op iOS 8.3 Beta 2 draait, opofferen en het proberen in een Windows VM. Die test is echter niet helemaal representatief omdat de UDID van dat toestel in mijn iOS Dev Portal geregistreerd is. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben benieuwd, ik zit inmiddels maar weer even op 8.3 beta 2. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor een hardcore jailbreaker zal dat allemaal wel geen probleem zijn. Een Dynamic Link Library van Apple vervangen door een eigen dll met dezelfde naam is wat mij betreft niet netjes (om het zacht uit te drukken): TaigPro heeft ook iets te veel informatie nodig van die iPhone: Vind ik ook niet plezant. Ik heb het gezien. Weet min of meer hoe het werkt en ga er mee stoppen. |
|
||||
|
||||
Ok bedankt voor de info Timosha
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik lees op internet dat ios 8.2 deze week nog uitkomt . Is die dan gelijk te jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zonder dank. Vergeet ook niet Revo Uninstaller te laten scannen. In de registry zit die ThunderStorm Downloader (die in de Firewall twee inkomende poorten openzet). Verwijder in de Firewall ook die twee Chinese entries. Succes gewenst.
|
|
||||
|
||||
Gedaan, wat een voortreffelijk programma is Revo zeg !
|
|
|||
|
|||
Interessant gesprek heren. Dank voor het 'testen' in zekere zin en de info.
|
|
|||
|
|||
In iOS 8.2 GA is blijkbaar nog een TaiG exploit gefixt:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is pangu8.com de officieele site? En is die betrouwbaar?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
IOS is zojuist upgedate naar 8.2.. werkt de JB nu die in dit topic behandeld word?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: TAIG en iOS 8.1.2 | Wally© | Jailbreak | 65 | 19-02-15 23:13 |
Alle iDevices: Jailbreak TAIG gepatched in iOS 8.1.3 | Wally© | Jailbreak | 3 | 27-01-15 21:55 |
Alle iDevices: Jailbreak 8.1.1 from taig.com | mykie | Jailbreak | 82 | 08-12-14 22:12 |
Alle iDevices: Cydia in jailbreak iOS 6 beta1... | Wally© | Jailbreak | 5 | 20-06-12 01:19 |
Alle iDevices: iOS 5.0.1 Van beta1 naar beta3 | Batino | Jailbreak | 2 | 31-12-11 18:30 |
|
|