TAIG jailbreak voor iOS 8.2 beta1+2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sirmike pangu heeft wel een jb voor 8.2 gemaakt? een semi jb? Dan probeer die Pangu jailbreak eens en post je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nu dat er gehint wordt dat er vandaag een nieuwe tinyumbrella komt, is mijn gedachtegang dan vreemd als ik zeg dat het dan misschien mogelijk wordt te downgraden naar 8.1.2 ? En dat daarom er nog geen TaiG jailbreak is voor 8.2 ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn al vaker nieuwe versies van TU verschenen zonder dat men kon downgraden. Was alleen maar interessant voor SHSH hashes verzamelaars. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En dit heb ik ook gelezen: Ben heel benieuwd hoe @notcom dat allemaal gaat doen. |
|
||||
|
||||
Ik ook Nu heb ik alleen een vraag aan jou Timosha, waar worden die SHSHs blobs opgeslagen op de pc ? Ik kan ze dus niet vinden, en weet dus ook niet of het is goed gegaan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://twitter.com/notcom/status/576904260849430529 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zonder dank.
Ik heb de TinyUmbrella app en de Installer gedownload. Die dingen hebben weer Java Runtime Environment (JRE) nodig. Dat gaat het dus niet worden op een Mac. Op mijn Macs is JRE "out of bounds". Zal het eens proberen in een Windows VM. |
|
||||
|
||||
Hoi lui,
via windows VM lukt het dus wel... |
|
|||
|
|||
Is er al nieuws over een aanstaande jailbreak?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog geen nieuws ? 😛😛
|
|
||||
|
||||
Ja hoor, 8.4 beta is al te jailbreaken.
Alleen vrees ik dat die niet publiek zal worden ... -> i0n1c |
|
|||
|
|||
Komt er ooit nog een jailbreak voor de consument ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zo een ezel zal hij wel niet zijn denk ik ...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: TAIG en iOS 8.1.2 | Wally© | Jailbreak | 65 | 19-02-15 23:13 |
Alle iDevices: Jailbreak TAIG gepatched in iOS 8.1.3 | Wally© | Jailbreak | 3 | 27-01-15 21:55 |
Alle iDevices: Jailbreak 8.1.1 from taig.com | mykie | Jailbreak | 82 | 08-12-14 22:12 |
Alle iDevices: Cydia in jailbreak iOS 6 beta1... | Wally© | Jailbreak | 5 | 20-06-12 01:19 |
Alle iDevices: iOS 5.0.1 Van beta1 naar beta3 | Batino | Jailbreak | 2 | 31-12-11 18:30 |
|
|