Iphone 4s apple logo komt en gaat weer weg discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo.. ik heb mijn iPhone 4s gejailbraked al paar maanden geleden alleen sinds vanmiddag ging hij uit en probeerde die op te starten maar dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo..
ik heb mijn iPhone 4s gejailbraked al paar maanden geleden alleen sinds vanmiddag ging hij uit en probeerde die op te starten maar dat blijft die doen... ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() In DFU mode zetten en dan herstellen naar de nieuwste software.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone komt niet verder als het Apple-logo | Mikedrenth | iPhone algemeen | 10 | 04-04-14 21:01 |
Apple teken komt en valt dan weer weg na update ios 6.0 ? | IPhone4Leek | iPhone algemeen | 7 | 10-02-13 20:53 |
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. | Sereentj | iPhone algemeen | 2 | 16-04-12 13:28 |
Probleem: iPhone 3G komt niet verder dan het Apple-logo na 'val' | MilanXS | iPhone algemeen | 2 | 04-04-12 15:52 |
iPod touch: apple logo komt te snel | ibrahimbenyahya | Jailbreak | 20 | 07-08-11 00:38 |
|
|