Iphone 4s apple logo komt en gaat weer weg discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo.. ik heb mijn iPhone 4s gejailbraked al paar maanden geleden alleen sinds vanmiddag ging hij uit en probeerde die op te starten maar dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s apple logo komt en gaat weer weg
hallo..
ik heb mijn iPhone 4s gejailbraked al paar maanden geleden alleen sinds vanmiddag ging hij uit en probeerde die op te starten maar dat blijft die doen... via iTunes al geprobeerd te herstelen maar dan krijg ik een foutcode en heb hem ook al geprobeerd uit de recovery te halen please mensen help me.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In DFU mode zetten en dan herstellen naar de nieuwste software.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone komt niet verder als het Apple-logo | Mikedrenth | iPhone algemeen | 10 | 04-04-14 21:01 |
Apple teken komt en valt dan weer weg na update ios 6.0 ? | IPhone4Leek | iPhone algemeen | 7 | 10-02-13 20:53 |
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. | Sereentj | iPhone algemeen | 2 | 16-04-12 13:28 |
Probleem: iPhone 3G komt niet verder dan het Apple-logo na 'val' | MilanXS | iPhone algemeen | 2 | 04-04-12 15:52 |
iPod touch: apple logo komt te snel | ibrahimbenyahya | Jailbreak | 20 | 07-08-11 00:38 |
|
|