kan codeslot niet uitzetten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb van 7.06 jailbreak update naar 8.3 gedaan, vergeten dat ik cleverpin als app in cydia gehad, en nu kan ik voor jailbreak de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan codeslot niet uitzetten
ik heb van 7.06 jailbreak
update naar 8.3 gedaan, vergeten dat ik cleverpin als app in cydia gehad, en nu kan ik voor jailbreak de ontgrendel pin niet uitzetten. ?? iemand een idee ? "zet code uit" is dus grijs en niet blauw zoals normaal en kan dus niet aangelklikt worden. ik probeer Taig wel even of het werkt en zoek ik cleverpin wel weer op. wordt vervolgd ---- krijg dus na 4 x opstarten van iphone, en unlock code blijft Taig op 20% hangen de melding Jailbreak failed code 1101 wat dus betekend turn off passcode. iemand een oplossing ? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 juni 2015 om 11:20 ---------- ik ga nu iphone "herstellen in itunes " Laatst gewijzigd door samson1a; 28-06-15 om 12:18. Reden: Jailbreak failed geeft ie aan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
turn off passcode betekend je code van je lockscherm uitzetten lukt dat niet helemaal je iphone restoren via itunes en opnieuw 8.3 erop zetten
je zegt ook dat je van een oude jailbreak een update gedaan heb dat gaat niet |
|
|||
|
|||
ik heb nu een herstel gedaan,
dus niet alleen bijgewerkt, dit lukte dus ook niet. daarna heb ik ingesteld als nieuwe iphone dit lukt dus wel nu gejailbreakt, maar moet alles dus opnieuw instellen . de icloud backup probeer ik nog terug te zetten maar weet niet of dat gaat lukken mag slotje op. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
codeslot uitzetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Iphone 4] codeslot uitzetten werkt niet | Mimbosa | iPhone algemeen | 4 | 08-02-13 21:24 |
Kan iPhone Codeslot opeens niet uitzetten of aanvinken nooit vragen | scoop1 | iPhone algemeen | 2 | 21-06-12 08:54 |
Codeslot uitzetten | Joefmarloes | iPhone algemeen | 3 | 11-12-11 13:21 |
codeslot uitzetten via prog. cydia? | nosferaturussia | Jailbreak apps en thema's | 0 | 22-02-11 17:59 |
Codeslot uitzetten | Taatje | iPhone algemeen | 14 | 23-08-10 20:40 |
|
|