Jailbreak 8.4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Hiergeen enkel probleem met Springtomize mss ligt het eraan wat je ingesteld hebt. Ik heb bv 5 kolommen gemaakt de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Probeer maar iets te verbergen op je status bar...Bij mij blijft alles netjes staan...Alleen het uur verdwijnt bij eender welk symbool dat je wil verbergen...Ben Springtomize gebruiker van het 1ste uur...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Idd dat werkt voor geen meter, reset alles klik accu aan een vervolgens staat alles op groen, en er gebeurd niks, deze optie had ik nog niet gebruikt, dus idd gelijk is dus buggy.
|
|
|||
|
|||
Valt me tegen het animo en vragen en of discussies betreffende jailbreaken neemt iedere keer af. Schijnbaar ziet men het nut e niet meer van in terwijl er hele leuke apps en tweaks zijn. Om je iPhone te pimpen. Bv barrel, anchor, infinidock, faces, cou, 20seconds lockscreen, swipe selection, pocketmode, springtomize(buggie maar het meeste doet het)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of Ma And Malware: Inside China's iPhone Jailbreaking Industrial Complex Of Ma And Malware: Inside China's iPhone Jailbreaking Industrial Complex - Forbes Vroeger was jailbreaken een eerlijke sport, een tof kat-en-muis spel. Nu is het een illegale big business. Zum kotzen!. Disclaimer: Forbes en Forbes/Tech zijn serieuze publicaties en niet te verwarren met riooljournalistiek zoals in het Leste Niefs en de gazet van slapend Holland. |
|
|||
|
|||
Nou ja en denk je dat iemand dat interesseert dat er veel geld aan verdiend wordt. De uitgifte van de jb wordt gratis verstrekt een toch loopt het animo terug. De meeste gebruikers hebben geen benul wat er achter de schermen zich afspeelt. Ik vergelijk het met het kroeg spelletje pijltjemik. Tien jaar geleden gespeeld door een stelletje dronken lappen nu een miljoenen business. We leven nu eenmaal in een geld zuigende maatschappij, ik heb er geen moeite mee. Het is een kat en muis spelletje tussen Apple en die jailbreakers
Trouwens die foto op je link van die Chinees, had hij te veel koffie op? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 juli 2015 om 14:11 ---------- Eddiemen klopt kreeg net een update binnen via cydia |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zie het animo teruglopen omdat de nieuwere IOSen het nut van jailbreaken steeds minder maken omdat mensen jailbreaken leuk vinden maar belangrijk en de tweaks zijn handig maar niet bepaald "echt nodig" voor een hele grote groep.
|
|||
|
|||
Weet jij wat er naast de benodigde exploits nog allemaal aan payload in die commerciële jailbreaks zit? Maar misschien heb je gelijk: de hardcore power users interesseert dat allemaal niet.
|
|
|||
|
|||
Dan zullen we nog maar eens opnieuw beginnen (voor de veiligheid):
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPod Touch 5 en wil die graag jailbreaken. Ik heb het al geprobeerd met PPGhost en TaiG, maar beide werkten niet. Ik heb het precies zo gedaan als op Youtube en iCulture staat. PPGhost werkte niet omdat na het tweede of het derde downloadonderdeel er ineens een foutmelding kwam met een geel kruis (ik heb de iPod na het starten van de jailbreak niet aangeraakt). En TaiG werkte niet omdat al aan het begin de foutmelding kwam dat de Apple driver niet was aangesloten, ik heb dat nog gecheckt met iTunes en daar kon ik zien dat de iPod wel aangesloten was.
Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Ik heb het al heel vaak geprobeerd. |
|
|||
|
|||
Even Googlen daar vind je oplossing
Heeft met iTunes te maken had zelfde probleem maar nu niet meer Weer niet even niet wat ik hier wel en niet mag neerzetten |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat je met een 32 bits versie van itunes werk op een 64 bits computer. Ik zou alle producten van apple deinstaleren, ook als ze lijken niet gerelateerd te zijn aan itunes. Na een computer herstart de laatste versie van itunes installeren en de laatste vesie van Taig gebruiken. En als je de updates altijd via OTA gedaan hebt zou ik de iPod eerst in itunes herstellen. Waar het bij mij op vast liep is dat itunes automatisch ging synchroniseren , dit heb ik uit gezet en daarna verliep de jaibreak zonder problemen.
|
|||
|
|||
Na de jailbreak krijg ik na elke reboot of respring in mijn berichtencentrum de standaard opties overzicht van vandaag en overzicht van morgen te zien en moet ik ze iedere keer weer handmatig uitzetten.
Iemand hier ook last van en die weet hoe dit op te lossen? |
|
|||
|
|||
Inmiddels heeft taig versie 2.4.1 uitgebracht. Begint een beetje op releases van ios te kijken
|
|
|||
|
|||
en je moet ervoor betalen?.....
|
|
||||
|
||||
cydia 1.1.23 is uitgekomen.
Laatst gewijzigd door iScorpio; 12-07-15 om 22:18. Reden: We doen hier niet aan illegale praktijken! |
|
|||
|
|||
Op dit moment nog 8.3 jailbreak op mijn iPhone 6. Was mijn eerste jailbreak op mijn iPhone 6. Nu is 8.4 dus te jailbreaken en wil ik graag updaten. Maar zou het nogal wat tijd schelen als ik niet opnieuw alle tweaks hoef te downloaden bij een nieuwe jailbreak op 8.4.
Hier is vast een oplossing voor? Oftewel, kan ik gewoon naar 8.4 updaten via iTunes om vervolgens te jailbreaken en mijn tweaks ergens op te slaan als back up? |
|
|||
|
|||
Dat kan met bv. PKGBackup.
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|