Jailbreak 8.4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Download PP Jailbreak for iOS 8.1.2 - iOS 8 for Mac...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak 8.4
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is het verschil tussen PP en TaiG? TaiG komt elk moment met een 8.4 jailbreak https://twitter.com/taig_jailbreak/s...44113880367104
|
|
|||
|
|||
Geen idee, persoonlijk zou ik op Taig wachten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
TaiG 2.2.0 is uit! http://www.taig.com/en/
Persoonlijk wacht ik altijd even tot alles goed bevonden is door de community. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Voor mij is de community hoofdzakelijk de jailbreak subreddit waar Saurik ook actief is.
Toen TaiG 2.0.0 vorige week uit kwam was al snel duidelijk dat deze niet geïnstalleerd moest worden ivm. ernstige problemen. Als er problemen zijn met 2.2.0 dan hoor je dat daar snel genoeg. Als er na een dag nog geen rode vlaggen omhoog gegaan zijn beschouw ik het als veilig |
|
||||
|
||||
Activator zorgt bij mij voor een restart in safe mode
|
|||
|
|||
Van de Twitter "community":
|
|
|||
|
|||
Springtomize3 is ook geupdate voor iOs 8.4.
|
|
|||
|
|||
Ik zit met mijn ipad air nog op ios 7.0.4. Ik heb geen zin om een herstel van de iPad naar ios 8.4 te doen omdat dan alles gewist wordt en ik geen zin heb om een Back-up te maken enz.
Dus de volgende vraag. Ik weet OTA via de iphone updaten naar ios 8.4 problemen oplevert bij de jailbreak. Als ik nu update naar ios 8.4 via iTunes, kan ik dan zonder problemen ios 8.4 jailbreaken? Ik vermoed van niet omdat er bij de update jailbreak restanten van de huidige jailbreak op blijven, maar ik wil toch zeker zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Werkt allemaal perfect en geniet van mijn eigen gemaakte whatsapp tunes, Springtomize uiteraard fantastisch Meeste van mijn toegevoegde appjes werken perfect.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bugtomize3
|
|
|||
|
|||
Hiergeen enkel probleem met Springtomize mss ligt het eraan wat je ingesteld hebt. Ik heb bv 5 kolommen gemaakt de iconen verkleind tekst verschoven, tijd en datum geminimaliseerd, De dock veranderd en nog enkele zaken.
|
|
|||
|
|||
Hier is nog een bugje:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|