Is er een tweak die voorkomt dat een Iphone in slaapstand 3G gebruikt? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ga misschien een internet abonnement nemen. Ik heb overal al wat gekeken hoe je kan voorkomen dat het data verbruik te hoog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er een tweak die voorkomt dat een Iphone in slaapstand 3G gebruikt?
Hallo allemaal,
Ik ga misschien een internet abonnement nemen. Ik heb overal al wat gekeken hoe je kan voorkomen dat het data verbruik te hoog word. Maar ik kon niets vinden over hoe je voorkomt dat de Iphone in slaapstand over gaat op 3G. Is hier misschien een tweak voor? Want ik kon het niet vinden. En als ik kijk op mijn vader zijn Iphone bij hoeveel alle apps etc aan data gebruiken is dat bij systeem 200 mb! Mijn vader heeft een onbeperkt abonnement, maar ik wil het krijg bij iets goed koops houden dus vandaar hoe zorg ik dat het systeem gebruik ook zo klein mogelijk blijft? Alvast Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat zou je iPhone moeten doen in slaapstand dat hij zoveel data zou gaan gebruiken? Coor een iCloud back ip gebruikt hij alleen Wi-Fi....
|
|
|||
|
|||
Dat is mijn vaders telefoon en dat is niet van de slaapstand, maar van alles bij elkaar. Ik wil alleen dat als ik mijn telefoon in slaapstand heb die niet alle Whatsapp berichten bijvoorbeeld via data binnen gaat halen als het ook via Wi-Fi kan. En dat het systeem verbruik gewoon zo laag mogelijk blijft
|
|
||||
|
||||
Data
Ik begrijp je vraag niet. Je koopt een iPhone maar wil geen data gebruiken ?
Ik heb een abbo met 5 gb per maand. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
werkt een andere t-mobile sim op een iPhone of alleen die erbij is geleverd? | bigboy52 | iPhone algemeen | 4 | 28-10-13 17:55 |
App Store geeft aan dat er een update is maar die staat er al op | rjahul | iPhone Apps | 5 | 30-05-12 14:57 |
Ipad zegt dat er een update is, maar kan die niet vinden? | Vivemaria | iPad algemeen | 13 | 29-03-12 20:07 |
Windows: waar staat de map met fotoos die itunes gebruikt voor een back up | dixowan | iTunes | 0 | 20-05-10 02:24 |
[FW 2.0] contra FW 1.14 extra's en zaken die een tweak nodig hebben | MCNO | iPhone algemeen | 35 | 10-09-08 17:52 |
|
|