Cydia geeft veel errors bij het toevoegen van repo's discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het rebooten van mijn iPhone 6 (iOS 8.4) heb ik via TaiG direct gejailbreakt. Echter, bij het toevoegen van random repo's krijg ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia geeft veel errors bij het toevoegen van repo's
Na het rebooten van mijn iPhone 6 (iOS 8.4) heb ik via TaiG direct gejailbreakt. Echter, bij het toevoegen van random repo's krijg ik deze lijst met errors (zie foto: http://oi61.tinypic.com/9tk7k7.jpg). Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Meer dan 65K packages. De Debian Package Manager, zoals gebruikt door Cydia, kan niet meer packages aan. Er staan al een paar topics over dit probleem op het forum. Gebruik de zoekfunctie. Succes gewenst.
|
|
|||
|
|||
No way, @timosha, ik heb namelijk 4 repo's (de bestaande 4), meer niet. En die met elkaar hebben iets van 1000 packages.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia repo van Saurik kan niet updaten, Packages.gz file ontbreekt?? | koekjedebij | Jailbreak apps en thema's | 21 | 27-05-11 19:56 |
Verschillende errors bij het installeren van RockApp in Cydia | Tiestofan | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-08-10 23:14 |
iPhone: Cydia Repo toevoegen | spysical | Jailbreak | 0 | 27-06-10 22:47 |
cydia errors | cheese | Jailbreak apps en thema's | 59 | 16-01-10 15:35 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|