iPhone 5 updaten naar IOS 8.4? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een IPhone 5. Draait momenteel op iOS 7.0.4 met JB. Is het mogelijk,om nog te updaten naar iOS 8.4? Zo ja, is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 updaten naar IOS 8.4?
Ik heb een IPhone 5. Draait momenteel op iOS 7.0.4 met JB.
Is het mogelijk,om nog te updaten naar iOS 8.4? Zo ja, is het ook interessant om dat nog te doen? Voordelen vs nadelen? Heb een poging gedaan om IPhone via ITunes te herstellen naar 8.4, maar krijg foutmelding dat ispw bestand niet compatibel is. Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ik geprobeerd. 't Is te zeggen. Ik heb ispw met ios versie 8.4 gedownload en op mijn bureaublad gezet.
Vervolgens in DFU modus poging gedaan om via iTunes herstelmodus de ispw in te laden. Daarop kreeg ik de foutmelding dat het bestand niet compatibel is. Wat doe ik fout? Kan het zijn omdat ik rechtstreeks van ios 7.0.4 naar 8.4 wil? Of heeft de JB er mee te maken? Als ik de ispw wil downloaden kan in kiezen tss GSM of Global. Wat is het verschil? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat ik via ITunes enkel de laatste ios-versie kon downloaden en installeren. Dat is versie 8.4.1, maar ik wil de vorige versie 8.4 installeren. Kan dat ook via ITunes?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waarom wil je 8.4 ipv 8.4.1?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bezit zelf een iPhone 5 (A1429) die vandaag nog op iOS 7.1.2 draait. Bepaalde apps werken niet meer, dus word ik min of meer verplicht naar iOS 8 te gaan want iOS 9 riskeer ik niet! Is het aangewezen om de ipsw-file voor iOS 8.1 te downloaden of meteen ipsw voor iOS 8.4 en kies ik dan de file voor CDMA of GSM?
|
|
|||
|
|||
Je kan alleen nog maar naar iOS 9.2.1 oudere versies worden door Apple niet meer ondertekend.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 updaten van ios 5.0.1 naar ios 6 error | Michiel1983 | iPhone algemeen | 10 | 30-09-12 20:21 |
iPhone: Iphone 4S ios 5.0.1 met jailbreak updaten naar ios 5.11 mogelijk | mdropie | Jailbreak | 3 | 29-09-12 23:27 |
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 | amoreappel | Jailbreak | 5 | 01-01-12 23:47 |
iPhone: Iphone 4 updaten naar ios 5 | stephan550 | Jailbreak | 4 | 11-12-11 20:36 |
iPhone: Iphone 4 updaten van IOS 4.1 naar IOS 4.3.3 | radjinder | Jailbreak | 10 | 26-09-11 22:02 |
|
|