downgrade with iSkysoft iPhone Data Recovery discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Can i downgrade ios 9.2 to 9.0.2 with iSkysoft iPhone Data Recovery. I can do a recovery, and select the "iPhone4,1_9.0.2_13A452_Restore.ipsw" Can i do ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
downgrade with iSkysoft iPhone Data Recovery
Hello,
Can i downgrade ios 9.2 to 9.0.2 with iSkysoft iPhone Data Recovery. I can do a recovery, and select the "iPhone4,1_9.0.2_13A452_Restore.ipsw" Can i do this, or will it damage my Iphone. Regards, Doser |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uit vorige "downgrade" topics van jou blijkt dat je Nederlands spreekt. Dus, ook in dit geval kan je niet meer downgraden van iOS 9.2 naar een lagere versie. Ook niet met iSkysoft iPhone Data Recovery, wat dat ook mag zijn.
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...s-7-0-4-a.html |
|
|||
|
|||
Oké, dank je wel.
Stel ik ga dit toch proberen, wat zou er dan fout kunnen gaan? En kan ik dan ( als het fout gaat ) met Itunes toch weer herstellen? Waarom is er eigenlijk nooit een tool gemaakt om de ios te kunnen downgraden, zonder Itunes en /of Apple zelf, zodat je een jailbreak altijd weer kan toepassen. Doser. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan toch maar gewoon wachten tot dat Apple de laatste firmware official uit brengt, eerder zal Pangu..... de jailbreak toch niet uitbrengen, want anders kunnen ze weer opnieuw beginnen. Als ze hem nu uitbrengen, zal het weer van korte duur zijn, want Apple zal hem dan met de ios 9.2.1 weer patchen. Dank je, Doser. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2016 om 18:54 ---------- Ik bedoel eigenlijk, downgrade met iSkysoft Iphone data recovery. Als dit fout gaat, zou ik het dan nog kunnen herstellen met Itunes. Doser. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2016 om 19:18 ---------- Misschien een ander idee. Stel ik doe een back-up van mijn dochters Iphone, ze heeft namelijk nog ios 9.0.2. Kan ik deze dan terug zetten op mijn telefoon, zodat ik ook weer ios 9.0.2 heb? We hebben beide de Iphone 4s. Al vast bedankt , Doser. |
|
|||
|
|||
Nogmaals en voor de allerlaatste keer: je kan op geen enkele manier nog "downgraden" naar een iOS versie lager dan iOS 9.2!
|
|
||||
|
||||
@doser: misschien moet je je eens wat meer verdiepen in het proces upgraden/downgraden van ios voordat je advies van mensen die het weten in de wind sla.
@Timosha: respect voor jouw geduld, niet allen in dit topic.
|
||||
|
||||
er zijn blijkbaar 2 tools op internet om te downgraden OdysseusOTA 2 released Downgrade iOS 9.0.2 to iOS 8.4.1
en de tool Beehind er is dus blijkbaar wel een mogelijkheid maar vanaf ios 9.2 bestaat blijkbaar nog niet ik heb ze zelf nog niet kunnen testen weet dus niet of het werkt gebruik dus op eigen risico |
|
||||
|
||||
Uit die post begrijp ik dat je alleen naar iOS 8.4.1 kunt en er 3 voorwaarden zijn:
1. Je iPhone moet momenteel van een jailbreak voorzien zijn (dus valt iOS 9.2 nu af) 2. Je moet al SHSH blobs van iOS 8.4.1 hebben (voor jouw toestel uiteraard) 3. Apple moet iOS 8.4.1 blijven signeren (want dat doen ze blijkbaar nog)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb diversen berichten voorbij zien komen dat downgraden naar 6.1.3 ook mogelijk zou zijn voor ipad 2 en iphone 4s maar dan moet je toestel wel al gejailbreakt zijn
Beehind Downloads Page! https://twitter.com/beehindowngrade zoals al gezegd heb het zelf nog niet kunnen proberen https://www.theiphonewiki.com/wiki/Beehind https://www.theiphonewiki.com/wiki/Odysseus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone data (foto's) recupereren in Recovery mode | Luna K | iPhone algemeen | 18 | 27-06-13 18:41 |
Data recovery iPhone 3gs met opgeblaze accu? | t!mmy | iPhone algemeen | 5 | 11-05-13 11:37 |
iPhone: Iphone vast in recovery mode na downgrade 4.3.5 naar 4.3.3 | marek86 | Jailbreak | 3 | 15-08-11 21:13 |
Iphone dood (zout water), data recovery ? | brutski78 | iPhone algemeen | 5 | 25-07-09 10:34 |
Data Recovery Tool Iphone | dureappel | Unlock [archief] | 6 | 25-03-08 17:43 |
|
|