Data recovery iPhone 3gs met opgeblaze accu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allen, Ik heb een iPhone 3Gs waarvan de accu is opgeblazen/uitgezet. Is er een mogelijkheid dat ik deze weer enigzins aan de praat krijg? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Data recovery iPhone 3gs met opgeblaze accu?
Hoi Allen,
Ik heb een iPhone 3Gs waarvan de accu is opgeblazen/uitgezet. Is er een mogelijkheid dat ik deze weer enigzins aan de praat krijg? De logicboard staat wat gebold. En ik heb nog een 3G liggen waar de dockconnector het niet meer van doet. Kan ik onderdelen hergebruiken? De iPhone hoeft niet volledig worden gerepareerd, ik wil enkel een backup maken. BVD! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is je icloud backup niet recent genoeg?
Tijdens het opladen en verbonden met Wi-Fi wordt er telkens automatisch een backup gemaaakt alms de iphone in stand-by is. |
|
|||
|
|||
Je mag die accu niet meer aansluiten aan de lader en/of USB-poort (tenzij je van een spetterend vuurwerk met mooie dikke witte rook wil genieten).
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen recente backup. Dat is dus het probleem. Staan ook wat vakantie fototjes op. iCloud had ik niet in gebruik...
Wat ik nu probeer is de 3gs logicboard, connector en scherm in de 3g behuizing. Maar deze gaat alsnog niet aan. (in de 3g Behuizing zit nog een 3g batterij) Na een kwartier gaat deze nog niet aan. De power/home combo werkt ook niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 | Spider85 | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 23:26 |
iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten) | mohf | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 00:40 |
Iphone dood (zout water), data recovery ? | brutski78 | iPhone algemeen | 5 | 25-07-09 10:34 |
data recovery | schuur1982 | iPhone algemeen | 3 | 04-09-08 10:01 |
Data Recovery Tool Iphone | dureappel | Unlock [archief] | 6 | 25-03-08 17:43 |
|
|