Jailbreak IOS 9 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) De jailbreak voor IOS 9 (9.0-.9.0.2) is er! Zie PanGu iOS 9 jailbreak tool - pangu.io Enjoy!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak IOS 9
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ben bezig op mijne 6s thanks
Krijg de app niet open met Windows 8.1 pro ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2015 om 09:26 ---------- Het is gelukt 😀 Laatst gewijzigd door thespikie; 14-10-15 om 09:28. |
|
|||
|
|||
Ik ga het vanavond proberen..
Maar ik ben beta tester voor 9.1 kan ik dan zonder verlies downgraden naar 9.0 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb sinds iOS 7 niet meer meegedaan aan Jailbreaken :/
Ben nu wel aan't twijfelen om er terug eens aan te beginnen Ik vermoed dat tweak developers ook wel gebruik gaan kunnen maken van 3D Touch? De mogelijkheden gaan toch enorm zijn lijkt mij Of al is het maar gewoon om de iPhone animaties volledig uit te schakelen via Springtomize (als ik mij goed herinner) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: blijkt toch niet te werken.
|
|||
|
|||
Goed nieuws!
Krijg vandaag m'n nieuwe phone en had me al verzoend met het idee dat ik afscheid moest nemen van cccontrols. Maar dat hoeft nu dus lekker niet! Tenminste als de 6splus te breaken is (heb nog niet gekeken) Verder gekeken en hij is ook voor de 6s!!! Cccontrols is helaas nog niet zeker, staat nu nog als unknown in de compatibility lijst. Laatst gewijzigd door pennydehaan; 14-10-15 om 13:36. Reden: Verder gekeken |
|
|||
|
|||
Werkt het??
|
|
|||
|
|||
Dat is jammer dat de jailbreak niet werkt met ios 9.1 beta 5.... Maar welke data verlies ik dan... Zoals whatsapp, kik, games, notepad?
|
|
|||
|
|||
het lukt mij niet (iphone6 9.02)geeft de hele tijd fout op 45% :-(
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand waarom je toestemming moet geven tot toegang van je foto's??Wat zou de achterliggende gedachte zijn??
|
|
||||
|
||||
Gedaan, maar Cydia opent niet.
|
|
|||
|
|||
Krijg de hele tijd een foutmelding, hebben meer mensen dit probleem?
RunTime error |
|
|||
|
|||
M'n toestel eerst doormiddel DFU terug gezet. Daarna jailbreak gedaan. Liep als een zonnetje.
|
|
|||
|
|||
Kom niet verder dan pagina met Start
Word geen iPhone herkent Doe ik iets verkeerd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga er toch nog maar ff mee wachten want mijne 6s plus zuigt nu al leeg. Maar heb dan ook de pech die samsung chip te hebben 😢.
|
|
|||
|
|||
@ivanhoeke
Wat heb je dan extra moeten downloaded bij iOS 8.4? Ik heb dat nooit hoeven doen bij iOS 8.4.. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|