Jailbreak IOS 9 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Omdat je met een Parallels VM bezig bent op een psf (Parallels Shared Folder). Zo heb ik t bij iOS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou je me kunnen vertellen hoe ik t wel zou kunnen doen Denk trouwens dat ik misschien al de oorzaak heb gevonden, op de virtuele machine heb ik een oudere versie van iTunes, ik denk dat ik moet updaten naar de meest recente versie, niet? Laatst gewijzigd door milan13; 15-10-15 om 09:55. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb de iOS 9.0.2 geïnstalleerd (clean) daarna mijn apps en mail terug gezet. Daarna de jailbreak uitgevoerd. Loop alles door maar dan pling foutmelding Is er iets wat ik heb fout gedaan of ff wachten op een andere jailbreak versie |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maat van mij heeft de Samsung chip en we halen hetzelfde gebruik, ik zou zelfs durven zeggen dat het zijne beter is. De laatste testresultaten tonen ook dat er dus geen merkbaar verschil is, behalve geekbench cijfertjes die dus niets zeggen. Uit het statistiekje van die japanner kan je ondertussen ook afleiden dat de TSMC chip veruit in de minderheid is. |
|
|||
|
|||
Ik kreeg dezelfde melding, diverse keren geprobeerd.
Heb een reserve copie op mijn computer gemaakt vis Itunes. Daarna de telefoon hersteld als nieuwe, toen de jailbreak gedaan, verliep vlekkeloos. Daarna de reserve copie via Itunes weer terug gezet........werkt vlekkeloos nu. Succes gewenst! Citaat:
|
|
|||
|
|||
Beter nog geen cccontrols installeren. Door deze tweak kon ik geen app meer openen ook cydia niet..
Reboot in safemode lukt ook niet, hij blijft op applelogo. Mag dus opnieuw beginnen.. |
|
|||
|
|||
Na alle ervaringen zo eens te lezen ga ik toch nog maar wachten met de jailbreak, of gewoon afblijven
iOS9 zit al goed in elkaar vind ik. |
|
|||
|
|||
Je hebt groot gelijk!
Ik vind het alleen zo leuk, weet ook niet waarom. Er zijn toch altijd wel een paar tweaks die het net even fijner maken. En ik was stom want er stond in de lijst dat het niet zeker was dat het werkte, ik dacht ik waag het er gewoon op. Verder liep het jailbreaken na een clean herstel heel soepel. Had eerst geen herstel gedaan (het is tenslotte een nieuw toestel wat kon er fout gaan) maar dan kreeg hij toch een error. |
|
|||
|
|||
Jammer dat je dit tegenkomt natuurlijk... En inderdaad ik kan wel aan enkele tweaks denken die ik wel leuk vond vroeger..
Bij iOS6 kon ik niet zonder Jailbreak! Maar iOS9 zit nog goed in elkaar vind ik, ik heb niet echt het gevoel dat ik iets "mis", behalve dat animaties van mij volledig uit mogen staan |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2015 om 15:45 ---------- https://docs.google.com/spreadsheets...aring&sle=true Check welke tweaks werken |
|
||||
|
||||
Voor zij die nog problemen ondervinden...De Pangu-tool is er nu in de 1.0.1 versie...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand een goede link voor de Pangu 1.0.1 vindt maar geen werkende link oftewel 4u downloaden voor amper 73mb.
Help gtjs Khalid |
|
|||
|
|||
Helemaal mijn fout mijn excuses lol nu alleen ff een tijdje wachten downloaden gaat traag hahaha
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|