Jailbreak IOS 9 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pennydehaan Of is deze dan te vervuild met jailbreak restanten? (Alle devices zijn tot deze jailbreak schoon, geen oude reserve kopieën ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een backup terugzetten met jailbreak restanten is nooit goed. Een backup met restanten van deze jailbreak terugzetten is nog een slechter idee (denk ik).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nog een vraagje, sorry.
Is de cloud reserve kopie ook vervuild of staat hier de iOS niet bij? Elke keer herstellen en dan alles weer handmatig terugzetten vind ik nogal een klus. Hopelijk kan het op een andere manier. Met een cloud kopie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Helaas :-( ik ben handig, vind monnikenwerk voor het goede doel prima ,maar kan dit alles alleen met jullie uitgebreide tutorials.
Bij deze nog dank voor vele jaren deskundig advies!! |
|
|||
|
|||
Dit las ik nog op reddit.
Warning! Read before you continue The iOS 9 jailbreak has been causing mysterious "boot loops of death" on certain (if not all) devices. It is believed this is caused by "unclean reboots" as per /u/angelXwind: My theory is that unclean shutdowns are, if not the cause, a contributing factor to BLoDs. I'm saying this because I've seen a lot of people get into BLoDs just by performing unclean shutdowns. What's an unclean shutdown, you ask? An unclean shutdown is a device shutdown that does not properly unmount the HFSJ+ filesystem on iOS — this can be holding Lock and Home to force a reboot, or even a kernel panic can cause these. To perform a clean shutdown, you need to slide to power off in the power down screen. Cydia's Reboot Device button after installing certain tweaks also is a clean shutdown. It's not confirmed, but the battery dying should also be a clean shutdown. If you're currently jailbroken on iOS 9, you should avoid rebooting by holding Home+Power. Hopelijk is dit inderdaad zo, dan heb ik alleen een probleem bij een harde reset. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Volgens Saurik is de BLoD niet het grootste probleem. Wel dat alle apps op de system partition geïnstalleerd worden.
https://mobile.twitter.com/saurik/st...23580177166337 https://www.reddit.com/r/jailbreak/c...u_boot_issues/ Er is een workaround, maar die zal Saurik nooit goedkeuren ... https://www.reddit.com/r/jailbreak/c...r_the_storage/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Idd the good old days. Doet me denken aan het jailbreaken van mijn iPhone op 1.1.1 ...
|
|
|||
|
|||
Dus best even wachten met deze jailbreak?
|
|
|||
|
|||
Heb m uitgevoerd en bij mij werkt alles prima.
Wat ik wel heb gemerkt is dat je even moet checken welke tweaks compatible zijn met iOS 9. Sommige tweaks installeerde ik, maar waren nog niet compatible en dan kon ik Lydia ook niet meer openen, dus moest ik alles weer opnieuw doen. Dus even uitkijken nog met de tweaks en de comptabiliteit.. Heb mn iPad ook gejailbreakt, Medusa echt prima, splitscreen op de iPad Air!! Laatst gewijzigd door milan13; 19-10-15 om 22:09. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even Ctrl C - Ctrl V gedaan.
Edit!!! Jemmie was me voor. |
|
||||
|
||||
En een comment van angelxwind:
@angelXwind 2015-10-21 06:32 UTC |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|