Jailbreak IOS 9 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Het vensterke is inmiddels potdicht.. Dan zullen we maar heel voorzichtig zijn en geen BLoD veroorzaken....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben momenteel bezig met mijn 6S 64GB te Jailbreaken op ios9.0.2 maar dit gaat niet soepel. Althans, jailbreak geslaagd op een als nieuwe iphone ingestelde telefoon. Cydia gedraaid, paar sources geinstalleerd en vervolgens mijn backup terug gezet. Tot hier ging het goed, toen de Iphone moest gaan herstarten is hij (nog steeds) op het appeltje blijven hangen. Harde reset geen soelaas en het gekke is dat itunes mijn telefoon wel herkent. Kan alleen niet opnieuw reservekopie installeren of re-jailbreaken omdat 'find my iphone' aan staat. Kan ik dus niet uitzetten omdat ik op t appeltje blijf hangen. AM I ****ED??
|
|
||||
|
||||
Dat ben je idd, die backup had je namelijk niet moeten doen. Dat gaat soms goed maar vaker niet en nu rest je enige optie om te restoren naar 9.1
|
|||
|
|||
Oke dat is wel balen. Hoe had ik dan mijn reservekopie terug moeten zetten? Kom ik bij het volgende: ik heb alleen maar een reservekopie van mijn 5s jailbreak. Lijkt me niet handig om die op een schone 9.1 te zetten. Hoe kan ik dat hey beste aanpakken?
|
|
|||
|
|||
Is ook niet handig om zo'n backup terug te zetten op een ander hardware platform met jailbreak. En als je dat toch wil doen dan doe je dat met PKGBackup.
|
|
|||
|
|||
Ja dat is mij duidelijk nu. Maar hoe kan ik nu het beste mijn gegevens/foto's/apps en andere dingen op mijn nieuwe 6s krijgen? Ik heb alleen maar backups met jailbreak restanten
|
|
||||
|
||||
iCloud....
Hiermee is het mogelijk om de meest belangrijke gegevens te bewaren en over te zetten. Andere zaken zoals individuele app instellingen ben je kwijt. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord. Ik loop eigenlijk al 6 jaar zonder onderbrekingen op een jailbreak, dus dit is ff nieuw voor mij 😜
|
|
|||
|
|||
Ik had een iphone 6 plus met iOS 8.1.2. Daar heb ik een reservekopie van gemaakt. Die reservekopie heb ik overgezet op mijn huidige iphone 6s plus op IOS 9.0.1 (met jailbreak) en ik ondervind geen enkel probleem.
Duimen dat dit zo blijft 😀 Laatst gewijzigd door belgiumiphone; 03-11-15 om 17:30. |
|
|||
|
|||
Als het zo gaat als vanaf de dag dat Jailbreaken het daglicht zag dan zitten we straks allemaal vrolijk op een IOS9.1 jailbreak. Ik houd hoop!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn er diversen. Ik heb deze laatst gebruikt. Free iTunes Backup Extractor for iPhone, iPad & iPod Touch Succes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hoi allemaal.
Na 2 jaar een 5s met jailbreak gebruikt te hebben, ben ik sinds vorige week de eigenaar van een 128Gb 6S. Deze draait op 9.0.1. Ik heb de afgelopen dagen deze thread door zitten spitten om te kijken of mijn 6S te jailbreaken is, en of het de moeite waard is. Ik kom er niet uit. Ik maakte op mijn 5S veel gebruik van Biolockdown, vanwege de mogelijkheid om apps afzonderlijk te beveiligen. Een erg makkelijk appje als je 2 kleine nerds in huis rond heb lopen en je je telefoon overal laat slingeren. Ook gebruikte ik een aantal sports tracker apps en een navigatiesysteem met vaarwegen. Vooral hierom zou ik graag willen jailbreaken. De vraag is nu, wat adviseren jullie? Niet te technisch allemaal. Ik heb ooit een iPad en een 3G gejailbreaked en kreeg het daar zo warm van, dat ik mijn iPad Air en 5S jailbreak aan een vriend heb overgelaten. Ik wil het nú overigens wél zelf gaan proberen Alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik kán het mishebben natuurlijk! Edit: Ik zie nu pas dat Timosha gelijk reageert. Jij hebt mij eerder uit de brand geholpen |
|
|||
|
|||
Ik had (denk ik!) ook last van de BLoD; had m'n iPhone hard gereset en daarna wilde hij niet meer op komen. Bleef het Apple logo laten zien, met af en toe een hikje.
Apparaat geboot met Volume-Up ingedrukt. Cydia gestart en alle tweaks verwijderd die niet op de compatibiliteitslijst staan. Daarna, vanuit de 'Installed' software het tabje 'Expert' aangezet en het package 'Base Structure' opnieuw geïnstalleerd. Ik weet niet helemaal zeker of ik nog meer gedaan of gelaten heb, maar ik ben van de BLoD af en mijn apparaat boot weer netjes, _met_ jailbreak in 9.0.2. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, ik was daar niet zeker over. Vreemde was wel dat mijn apparaat maar bleef booten en er nooit doorheen leek te komen (okay, ik heb geen 10 uur gewacht). Anyway, blij dat het herinstalleren van de Base Structure wel geholpen heeft. Misschien werkt het ook voor anderen die wel in safe mode op kunnen starten na vergelijkbare problemen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi , ik heb een vraag. Heb een iPhone 6 plus met firmware 8.1. Ik wil deze nu updaten naar iOS 9 en dan jailbreaken. Is het mogelijk om deze te updaten naar 9.0.2 en daarna jailbreaken en zo ja, hoe pak ik dit het beste aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|