//

Jailbreak IOS 9

Jailbreak IOS 9 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Het vensterke is inmiddels potdicht.. Dan zullen we maar heel voorzichtig zijn en geen BLoD veroorzaken....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 30-10-15, 09:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Het vensterke is inmiddels potdicht..
Dan zullen we maar heel voorzichtig zijn en geen BLoD veroorzaken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 03-11-15, 13:55
R3BU5ER R3BU5ER is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 150
Standaard

Ik ben momenteel bezig met mijn 6S 64GB te Jailbreaken op ios9.0.2 maar dit gaat niet soepel. Althans, jailbreak geslaagd op een als nieuwe iphone ingestelde telefoon. Cydia gedraaid, paar sources geinstalleerd en vervolgens mijn backup terug gezet. Tot hier ging het goed, toen de Iphone moest gaan herstarten is hij (nog steeds) op het appeltje blijven hangen. Harde reset geen soelaas en het gekke is dat itunes mijn telefoon wel herkent. Kan alleen niet opnieuw reservekopie installeren of re-jailbreaken omdat 'find my iphone' aan staat. Kan ik dus niet uitzetten omdat ik op t appeltje blijf hangen. AM I ****ED??
  #123  
Oud 03-11-15, 14:27
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Dat ben je idd, die backup had je namelijk niet moeten doen. Dat gaat soms goed maar vaker niet en nu rest je enige optie om te restoren naar 9.1
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #124  
Oud 03-11-15, 14:34
R3BU5ER R3BU5ER is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
Dat ben je idd, die backup had je namelijk niet moeten doen. Dat gaat soms goed maar vaker niet en nu rest je enige optie om te restoren naar 9.1
Oke dat is wel balen. Hoe had ik dan mijn reservekopie terug moeten zetten? Kom ik bij het volgende: ik heb alleen maar een reservekopie van mijn 5s jailbreak. Lijkt me niet handig om die op een schone 9.1 te zetten. Hoe kan ik dat hey beste aanpakken?
  #125  
Oud 03-11-15, 14:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R3BU5ER Bekijk bericht
ik heb alleen maar een reservekopie van mijn 5s jailbreak. Lijkt me niet handig om die op een schone 9.1 te zetten.
Is ook niet handig om zo'n backup terug te zetten op een ander hardware platform met jailbreak. En als je dat toch wil doen dan doe je dat met PKGBackup.
  #126  
Oud 03-11-15, 14:42
R3BU5ER R3BU5ER is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Is ook niet handig om zo'n backup terug te zetten op een ander hardware platform met jailbreak. En als je dat toch wil doen dan doe je dat met PKGBackup.
Ja dat is mij duidelijk nu. Maar hoe kan ik nu het beste mijn gegevens/foto's/apps en andere dingen op mijn nieuwe 6s krijgen? Ik heb alleen maar backups met jailbreak restanten
  #127  
Oud 03-11-15, 15:07
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

iCloud....

Hiermee is het mogelijk om de meest belangrijke gegevens te bewaren en over te zetten. Andere zaken zoals individuele app instellingen ben je kwijt.
  #128  
Oud 03-11-15, 15:11
R3BU5ER R3BU5ER is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
iCloud....

Hiermee is het mogelijk om de meest belangrijke gegevens te bewaren en over te zetten. Andere zaken zoals individuele app instellingen ben je kwijt.
Bedankt voor je antwoord. Ik loop eigenlijk al 6 jaar zonder onderbrekingen op een jailbreak, dus dit is ff nieuw voor mij 😜
  #129  
Oud 03-11-15, 15:42
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik had een iphone 6 plus met iOS 8.1.2. Daar heb ik een reservekopie van gemaakt. Die reservekopie heb ik overgezet op mijn huidige iphone 6s plus op IOS 9.0.1 (met jailbreak) en ik ondervind geen enkel probleem.

Duimen dat dit zo blijft 😀

Laatst gewijzigd door belgiumiphone; 03-11-15 om 17:30.
  #130  
Oud 03-11-15, 15:49
R3BU5ER R3BU5ER is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik had een iphone 6 plus met iOS 8.1.2. Daar heb ik een reservekopie van gemaakt. Die reservekopie heb ik overgezet op mijn huidige iphone 6s plus op IOS 9.0.1 (met jailbreak) en ik ondervind geen enkel probleem.

Duimen dat dit zo blijf 😀
Als het zo gaat als vanaf de dag dat Jailbreaken het daglicht zag dan zitten we straks allemaal vrolijk op een IOS9.1 jailbreak. Ik houd hoop!
  #131  
Oud 03-11-15, 18:02
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R3BU5ER Bekijk bericht
Ja dat is mij duidelijk nu. Maar hoe kan ik nu het beste mijn gegevens/foto's/apps en andere dingen op mijn nieuwe 6s krijgen? Ik heb alleen maar backups met jailbreak restanten
Waarom gebruik je niet een programma waarmee je backups kan "inlezen'' en daaruit je foto's ,smsjes en weet ik al niet meer kan terughalen?
Er zijn er diversen. Ik heb deze laatst gebruikt.
Free iTunes Backup Extractor for iPhone, iPad & iPod Touch
Succes.
  #132  
Oud 03-11-15, 20:25
R3BU5ER R3BU5ER is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sont Bekijk bericht
Waarom gebruik je niet een programma waarmee je backups kan "inlezen'' en daaruit je foto's ,smsjes en weet ik al niet meer kan terughalen?
Er zijn er diversen. Ik heb deze laatst gebruikt.
Free iTunes Backup Extractor for iPhone, iPad & iPod Touch
Succes.
Handig! Bedankt voor je input. En ja waarom; ik heb afgelopen 6 jaar altijd gewoon kunnen updaten/jailbreaken/backuppen dus nog nooit in verdiept!
  #133  
Oud 04-11-15, 12:32
Soepahsonic's schermafbeelding
Soepahsonic Soepahsonic is offline
• iOS 9.0.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 8
Standaard

Hoi allemaal.

Na 2 jaar een 5s met jailbreak gebruikt te hebben, ben ik sinds vorige week de eigenaar van een 128Gb 6S. Deze draait op 9.0.1.
Ik heb de afgelopen dagen deze thread door zitten spitten om te kijken of mijn 6S te jailbreaken is, en of het de moeite waard is.
Ik kom er niet uit. Ik maakte op mijn 5S veel gebruik van Biolockdown, vanwege de mogelijkheid om apps afzonderlijk te beveiligen. Een erg makkelijk appje als je 2 kleine nerds in huis rond heb lopen en je je telefoon overal laat slingeren. Ook gebruikte ik een aantal sports tracker apps en een navigatiesysteem met vaarwegen. Vooral hierom zou ik graag willen jailbreaken.
De vraag is nu, wat adviseren jullie?
Niet te technisch allemaal. Ik heb ooit een iPad en een 3G gejailbreaked en kreeg het daar zo warm van, dat ik mijn iPad Air en 5S jailbreak aan een vriend heb overgelaten. Ik wil het nú overigens wél zelf gaan proberen

Alvast bedankt voor jullie hulp
  #134  
Oud 04-11-15, 12:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soepahsonic Bekijk bericht
Ook gebruikte ik een aantal sports tracker apps en een navigatiesysteem met vaarwegen. Vooral hierom zou ik graag willen jailbreaken.
Daar heb je toch geen jailbreak voor nodig. Zulke apps kan je vinden in de Apple App Store.
  #135  
Oud 04-11-15, 12:52
Soepahsonic's schermafbeelding
Soepahsonic Soepahsonic is offline
• iOS 9.0.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Daar heb je toch geen jailbreak voor nodig. Zulke apps kan je vinden in de Apple App Store.
Klopt. Het gaat dan ook voornamelijk om het feit dat ik gewend ben om met die appjes te werken. En, volgens mij is er in de App Store geen soortgelijk appje te vinden als Biolockdown.

Maar ik kán het mishebben natuurlijk!

Edit: Ik zie nu pas dat Timosha gelijk reageert.
Jij hebt mij eerder uit de brand geholpen
  #136  
Oud 07-11-15, 10:19
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik had (denk ik!) ook last van de BLoD; had m'n iPhone hard gereset en daarna wilde hij niet meer op komen. Bleef het Apple logo laten zien, met af en toe een hikje.

Apparaat geboot met Volume-Up ingedrukt.
Cydia gestart en alle tweaks verwijderd die niet op de compatibiliteitslijst staan. Daarna, vanuit de 'Installed' software het tabje 'Expert' aangezet en het package 'Base Structure' opnieuw geïnstalleerd.

Ik weet niet helemaal zeker of ik nog meer gedaan of gelaten heb, maar ik ben van de BLoD af en mijn apparaat boot weer netjes, _met_ jailbreak in 9.0.2.
  #137  
Oud 07-11-15, 10:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper Bekijk bericht
Ik had (denk ik!) ook last van de BLoD;
Denk het niet. Uit een Boot Loop of Death geraak je alleen maar uit met een DFU restore. Niet met opstarten in substrate safe mode.
  #138  
Oud 07-11-15, 10:47
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Ja, ik was daar niet zeker over. Vreemde was wel dat mijn apparaat maar bleef booten en er nooit doorheen leek te komen (okay, ik heb geen 10 uur gewacht). Anyway, blij dat het herinstalleren van de Base Structure wel geholpen heeft. Misschien werkt het ook voor anderen die wel in safe mode op kunnen starten na vergelijkbare problemen?
  #139  
Oud 07-11-15, 11:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper Bekijk bericht
Misschien werkt het ook voor anderen die wel in safe mode op kunnen starten na vergelijkbare problemen?
Dat is in ieder geval een goeie tip voor in de "rescue kit".
  #140  
Oud 25-11-15, 01:08
otahom otahom is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Hoi , ik heb een vraag. Heb een iPhone 6 plus met firmware 8.1. Ik wil deze nu updaten naar iOS 9 en dan jailbreaken. Is het mogelijk om deze te updaten naar 9.0.2 en daarna jailbreaken en zo ja, hoe pak ik dit het beste aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) DinoG Jailbreak 1 02-01-12 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.