Iphone 6 hersteld niet meer na Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren en dames, Ik heb een serieus probleem met de iphone 6 Aantal weken geleden voorzien van een jailbreak TaiG IOS 8.3 Vandaag wilde ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 hersteld niet meer na Jailbreak
Heren en dames,
Ik heb een serieus probleem met de iphone 6 Aantal weken geleden voorzien van een jailbreak TaiG IOS 8.3 Vandaag wilde ik de iphone verkopen en d8 ik doe even een Fabrieksherstel. Volgens na het opnieuw opstarten liep de laadbalk vast en deed niks meer. Software herstel gedaan foutcode 4013 DFU modus geprobeerd foutcode 4010 en 3194 Losse IPSW bestanden geprobeerd pakt ook niet. Help heb de telefoon hard nodig, Wat kan ik nog doen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij was het onze virusscanner (commodo) die niet alleen uit moest, maar zelfs verwijderd. Foutcode 4013 zo opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 hersteld zich niet meer volledig (status balk blijft hangen) | twello2001 | iPhone algemeen | 8 | 07-12-15 22:10 |
iPhone 3G S kan niet worden hersteld & gaat ook niet meer open | mylittlejack | iPhone algemeen | 0 | 23-10-12 19:42 |
Krijg de iphone 4s niet meer hersteld | antonlamers | iPhone algemeen | 1 | 15-06-12 11:07 |
iPhone: Help! iphone 4 hersteld niet meer(loopt vast) | Efron | Jailbreak | 8 | 16-10-10 03:35 |
iphone hersteld door winkel, kan niet meer in applestore | gametje | iPhone Apps | 1 | 27-12-08 18:17 |
|
|