Krijg de iphone 4s niet meer hersteld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik had om even te kijken mijn telefoon gejailbreaked. Echter ik wil hem weer herstellen naar origineel maar ik krijg de jailbreak er niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg de iphone 4s niet meer hersteld
Beste,
Ik had om even te kijken mijn telefoon gejailbreaked. Echter ik wil hem weer herstellen naar origineel maar ik krijg de jailbreak er niet meer af. Ik krijg steeds fout 1602 en fout 21 Ik heb geen firewall de virusscanner heb ik gedeinstalleerd ook al andere usb poorten geprobeerd. Ik heb de DFU en de recovery geprobeerd. Ik heb ook met tinyumbrella de server aan en via itunes met de shift toetst de firmware gekozen zoals itunes hem heeft gedownload. Weet iemand nog raad? mvg Anton |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg hem niet meer hersteld. (itunes) | Peli | iTunes | 0 | 12-04-12 00:19 |
iPod touch: krijg ipod niet meer hersteld | dat.rooie.ventje | Jailbreak | 9 | 24-01-12 09:16 |
Iphone4 kan niet meer hersteld worden (foutcode 1013) | iphonedennis | iPhone algemeen | 82 | 17-11-11 21:47 |
iPhone: Help! iphone 4 hersteld niet meer(loopt vast) | Efron | Jailbreak | 8 | 16-10-10 03:35 |
iphone hersteld door winkel, kan niet meer in applestore | gametje | iPhone Apps | 1 | 27-12-08 18:17 |
|
|