Iphone 4 stuurt geen sms meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds afgelopen dinsdag hebben we wat raars. De Iphone4 van mijn vriendin, kan geen sms verzenden. Het ontvangen, gaat wel maar verzenden ho-maar. We dachten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 4 stuurt geen sms meer
Sinds afgelopen dinsdag hebben we wat raars. De Iphone4 van mijn vriendin, kan geen sms verzenden. Het ontvangen, gaat wel maar verzenden ho-maar.
We dachten eerst aan een storing van Vodafone, want een paar uur eerder was er nog niets aan de hand. Vandaag naar de Vodafonewinkel geweest en een nieuwe Sim-kaart gekregen. Maar probleem nog niet opgelost. Volgens Vodafone is de Iphone kapot. Wat we tot nu toe gedaan hebben: - mijn abo-sim in de iphone 4 = geen probleem met sms-en - de prepaid-sim in mijn Iphone 4s = geen probleem met sms-en lijkt me dat er nog met de Iphone, nog met de sim-kaart niets mis is. ook de Iphone al verschillende keren 'hersteld'. Maar wat dan wel?? Laatst gewijzigd door mauricenl; 12-02-12 om 17:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat iMessage op? Wat als hij afstaat (mocht hij opstaan)
instellingen-berichten-iMessage (aan/af) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Goede raad aan u als je beiden een smartphone en data hebt; schaft jullie beiden whatsapp aan. probleem meteen opgelost. |
|
||||
|
||||
Heb imessage uitgezet, maar het probleem blijft. Zou he een probleem zijn dat beide telefoons op 1 apple account staan? Zal morgen de iphone opnieuw 'herstellen' en vervolgens imessage uitzetten.
Voor de duidelijkheid, ik kan niemand sms-en. Bij elke sms komt een rood uitroepteken te staan. Wordt vervolgt...... |
|
||||
|
||||
de telefoon 'hersteld' naar de fabrieksopgaven, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Zoals het zich laat aanzien, blokkeert de Iphone 4 de sms-opdrachten van de (reeds nieuwe) simkaart. Is er een manier om een Iphone echt helemaal terug te zetten? |
|
|||
|
|||
typisch
heb precies hetzelfde probleem.
maar ik heb er een t-mobile simkaart in, maar de telefoon is eigenlijk gekocht met tele2 abo + toestel. alleen dat abo gaat wat later in, denk test mn toestel alvast. tmobile shop zei, neem contact op met je leverancier, defect = nieuw toestel. heb mijne trouwens nog niet hersteld, verder wel alles geprobeerd... als jij meer weet dan hoor ik het |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier, maandag iphone 4S gekocht, wil 's avonds niet sms-en. Naar t-mobile, nieuwe simkaart er in, werkt weer. 's Avonds midden in een reeks sms-sjes, stopt hij er weer mee. Naar Apple Store, iphone software opnieuw geinstalleerd, werkt weer. Maar helaas na een dag te hebben gewerkt, is dat nu weer over, geen enkel sms-sje wordt verstuurd.
help.... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 juni 2012 om 08:00 ---------- Kwam er net achter dat, als ik hetzelfde sms-je niet opnieuw probeer te versturen, maar 'doorstuur', het wel werkt (pas 1 keer geprobeerd).... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 18:18 |
iPhone trilt NIET & ook geen geluid meer bij sms | angelo123 | iPhone algemeen | 3 | 06-05-09 10:42 |
T-Mobile stuurt fout sms-bericht over contractwijziging | Chingon | Odido (T-Mobile) | 3 | 14-01-09 20:04 |
|
|