wordt een jailbreak info opgenomen in een reservekopie ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Op dit moment ben ik in het bezit van een iphone 4s, 16gb, iOS8.4 (jailbreak) Binnenkort ga ik over naar een iphone 5s ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wordt een jailbreak info opgenomen in een reservekopie ?
Beste mensen,
Op dit moment ben ik in het bezit van een iphone 4s, 16gb, iOS8.4 (jailbreak) Binnenkort ga ik over naar een iphone 5s 16gb, graag wil ik mijn reserve kopie (reserve kopie is gemaakt terwijl de iphone was gejailbreakt) overzetten naar de iphone 5s. mijn vraag is: zet ik nu de jailbreak ook op de 5s, of is de 5s dan volledig ''clean'' ? Heb liever niet dat je jailbreak of data wat ook maar te maken heeft met een jailbreak overgezet wordt naar de 5s.. Is het daarom verstandig om de reservekopie niet terug te zetten of kan ik dit met een gerust hart doen ? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de snelle reactie!
dat is dan duidelijk, ga de reservekopie niet gebruiken.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je al je tweaks e.d. wilt behouden dan zou ik PKGBackup downloaden, dan sla je ze allemaal op.
Mocht je bv updaten naar iOS 9 en er komt een jailbreak voor uit, PKGBackup downloaded en gewoon al je tweaks weer terugzetten, simple as that.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alleen een paar apps terugzetten uit een reservekopie? | hilversum1981 | iPad algemeen | 8 | 08-11-13 20:15 |
heeft een gejailbreakte iphone reservekopie invloed bij een nieuwe iphone? | Erdyl | iPhone algemeen | 4 | 02-09-13 19:25 |
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband | LoaLoa | Jailbreak | 2 | 22-06-10 12:44 |
|
|