//

wordt een jailbreak info opgenomen in een reservekopie ?

wordt een jailbreak info opgenomen in een reservekopie ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Op dit moment ben ik in het bezit van een iphone 4s, 16gb, iOS8.4 (jailbreak) Binnenkort ga ik over naar een iphone 5s ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-15, 19:56
iMarkk iMarkk is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Standaard wordt een jailbreak info opgenomen in een reservekopie ?

Beste mensen,

Op dit moment ben ik in het bezit van een iphone 4s, 16gb, iOS8.4 (jailbreak)

Binnenkort ga ik over naar een iphone 5s 16gb,

graag wil ik mijn reserve kopie (reserve kopie is gemaakt terwijl de iphone was gejailbreakt) overzetten naar de iphone 5s.

mijn vraag is: zet ik nu de jailbreak ook op de 5s, of is de 5s dan volledig ''clean'' ?

Heb liever niet dat je jailbreak of data wat ook maar te maken heeft met een jailbreak overgezet wordt naar de 5s..

Is het daarom verstandig om de reservekopie niet terug te zetten of kan ik dit met een gerust hart doen ?

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-15, 19:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMarkk Bekijk bericht
Is het daarom verstandig om de reservekopie niet terug te zetten of kan ik dit met een gerust hart doen ?
Dat is het verstandigste wat je kan doen. Zeker als je een backup met jailbreak restanten van één hardware platform op een ander gaat terugzetten.
  #3  
Oud 26-09-15, 20:11
iMarkk iMarkk is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Standaard

bedankt voor de snelle reactie!

dat is dan duidelijk, ga de reservekopie niet gebruiken..
  #4  
Oud 26-09-15, 20:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMarkk Bekijk bericht
...ga de reservekopie niet gebruiken..
Goed zo Een backup met jailbreak restanten van een 32-bit systeem (iPhone 4S) op een 64-bit systeem (iPhone 5s) terugzetten is écht geen goed idee. Succes verder.
  #5  
Oud 04-10-15, 21:28
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Als je al je tweaks e.d. wilt behouden dan zou ik PKGBackup downloaden, dan sla je ze allemaal op.

Mocht je bv updaten naar iOS 9 en er komt een jailbreak voor uit, PKGBackup downloaded en gewoon al je tweaks weer terugzetten, simple as that..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alleen een paar apps terugzetten uit een reservekopie? hilversum1981 iPad algemeen 8 08-11-13 20:15
heeft een gejailbreakte iphone reservekopie invloed bij een nieuwe iphone? Erdyl iPhone algemeen 4 02-09-13 19:25
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband LoaLoa Jailbreak 2 22-06-10 12:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.