//

5S op 7.0.4 - Naar 8.1 gaan? Wachten?

5S op 7.0.4 - Naar 8.1 gaan? Wachten? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey guys, Ik ben vroeger veel bezig geweest met jailbreaken/unlocken van de 1st gen iPhone tot en met de iPhone 3, daarna is het voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-15, 15:02
Sick Mic's schermafbeelding
Sick Mic Sick Mic is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 185
Standaard 5S op 7.0.4 - Naar 8.1 gaan? Wachten?

Hey guys,

Ik ben vroeger veel bezig geweest met jailbreaken/unlocken van de 1st gen iPhone tot en met de iPhone 3, daarna is het voor mij allemaal een beetje stil gevallen.
We zijn nu een aantal iPhone versies verder en de interesse is er weer om te gaan jailbreaken.

Ik heb een iPhone 5S waar 7.0.4 op draait. Ik heb updaten altijd zitten uitstellen omdat ik wist dat ik ooit wel zou willen jailbreaken.

Ik weet dat ik 7.0.4 kan jailbreaken met evasi0n, maar ik zit met het probleem dat een aantal apps die ik graag gebruik niet langer werken op mijn huidige iOS.

Vroeger kon je relatief simpel upgraden/downgraden of je moest je SHSH blob hebben en weet ik veel, maar zoals ik al zei, ik ben er een tijd tussenuit geweest en ik weet dus nu niet goed wat doen.

tldr;
Waar komt het op neer:
Ik zit op 7.0.4 maar sommige apps draaien hier niet deftig op dus ik wil upgraden maar nadien wel jailbreaken.
Kan ik zonder problemen upgraden naar 8.1 en jailbreaken met Pangu, of is dat niet mogelijk?
Of... Wachten op de iOS 9 jailbreak (voor 64-bit devices)?

Bedankt!
__________________
Stats: 3x iPhone US 8GB 1.1.2 OTB upgraded to 3.0
1x iPhone 3G US 16GB 2.0 > 2.2 > 3.0- ultrasn0w
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-15, 15:04
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Je kan alleen nog maar upgraden naar 9.0.2 volgens mij en deze versie is nog niet te jailbreaken. Zoals het vroeger ging met jailbreaken gaat het al even niet meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
van 4.3.1 naar 4.3.3 updaten zonder naar 4.3.4 te gaan mogelijk? ronaldo1967 iPhone algemeen 2 23-07-11 22:29
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? Jensengels iPhone algemeen 7 17-08-10 18:39
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten RobertLP Koopinformatie Nederland 23 30-07-10 13:52
Wel updaten naar 3.0 of wachten kev. iPhone algemeen 8 26-06-09 10:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.