//

Iphone reboot als wifi aan staat

Iphone reboot als wifi aan staat discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb het volgende probleem, als ik mijn wifi aan heb staan of aan zet reboot mijn Iphone vervolgens na de reboot komt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-15, 14:13
jplt jplt is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 73
Standaard Iphone reboot als Wi-Fi aan staat

Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem, als ik mijn Wi-Fi aan heb staan of aan zet reboot mijn Iphone vervolgens na de reboot komt hij op de lockscreen maar zodra ik mijn iPhone UnLock reboot hij weer. Het is begonnen toen ik met mijn 2de thuisnetwerk probeerde te verbinden. Hij was aan het verbinden toen hij plots een reboot deed. Als ik mijn iPhone opstart zonder substrate werkt alles gewoon, maar als ik hem dan weer normaal opstart reboot hij. Als ik Wi-Fi uitzet terwijl hij is opgestart zonder substrate en ik herstart mijn iPhone dan weer dan doet hij het wel weer, totdat ik mijn Wi-Fi aan zet. Dan duurt het een paar seconden en dan valt hij weer uit. Ik heb betterWi-Fi7 verwijderd maar dit loste het probleem niet op, ook heb ik watchdog pro verwijderd maar dat was ook niet het probleem. Verder heb ik geen nieuwe tweaks geïnstalleerd. Substrate is laatst wel 2 keer ge-update maar ik heb geen idee of het hier mee te maken heeft. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-15, 09:56
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

graag wat meer info welke ios ? welke jaibreak gebruikt ? welke tweaks erop gezet ?
laaste jailbreak en tweaks werken niet allemaal en geeft problemen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiel dataverbruik terwijl Wi-Fi aan staat. Mriekje iPhone algemeen 5 24-12-12 16:33
Iphone laad alleen aan laptop op of als hij uit staat. char991 iPhone algemeen 5 02-09-12 10:14
Iphone 4 verbind alleen met provider als 3G netwerk aan staat!!!! koosliver iPhone algemeen 0 19-04-12 23:50
kan geen e-mailverzenden als Wi-Fi aan staat jimmeijer Wi-Fi 1 21-03-10 12:56
Wi-Fi en geen ontvangst als hij in stand by staat andywegge Wi-Fi 3 28-09-09 23:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:25.