Jailbraik ja of nee discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al sinds ios 7 geen jb meer, maar het begint toch wel weer een beetje te kriebelen. Wat zijn nu nog de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbraik ja of nee
Hallo,
Ik heb al sinds ios 7 geen jb meer, maar het begint toch wel weer een beetje te kriebelen. Wat zijn nu nog de tweaks om ja te zeggen tegen een jb? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor iOS9 zou ik nog even wachten.
|
|
|||
|
|||
Waarom wachten alle tweaks en jb updates komen vanzelf.
Barrel Faces Springtomize Iconrenamer Infinidock of cirdock laatste moet nog geupdate worden. Anchor 20 seconds lockscreen Swipeselection Winterboard Apple file conduit nodig om bijvoorbeeld met itools de meldingtonen van whattsapp naar eigen tonen te wijzigen Om maar een paar aardige te noemen. Springtomize wordt nog bewerkt. A |
|
|||
|
|||
Ik wacht nog tot Springtomize en Quickdo een update krijgen. Dit zijn voor mij must-have tweaks. Tot zolang blijf ik bij IOS 8.1.2.
Natuurlijk: niet té lang wachten met de update naar IOS 9.0.2 (en jailbreak) want IOS 9.1 komt eraan. |
|
|||
|
|||
Wat doet Quickdo precies?
@peerenbooms: waarom wachten? Heb je gemist wat er allemaal aan het foutlopen is bij de mensen |
|
|||
|
|||
Affinity heb je ook gelezen dat heel veel gebruikers domweg alle tweaks installeren terwijl er een lijst is met wat wel werkt en niet werkt.
De jb werkt gewoon en met de tweaks is wachten een schone zaak. Bij iedere jb is het weer hommeles en dan zijn het maar een paar die problemen hebben, maar hoeveel die geen problemen hebben die hoor je niet. Heb de jb uitgevoerd op windows 10 laptop met de kersverse itunes. No problem @all |
|
|||
|
|||
Begrijp jij het verschil tussen een 32-bits iPhone 4S en een 64-bit iPhone 5s (en hoger)? Of ben je nog niet zover?
|
|
|||
|
|||
tuurlijk begrijp ik dat wel maar toch is het altijd hommeles bij een verse JB omdat mi men de tijd niet neemt om de JB goed uit te voeren
Kijk bv zelf hoe vaak je geadviseerd heb , heb je via itunes geupdate of via OTA Maar eh heb je ook gegevens hoeveel 64 bitters die geen enkel probleem hebben? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 4, ja of nee? | iTynes | Koopinformatie USA | 2 | 18-12-12 00:01 |
Simlock, ja of nee? | HarryK | Vodafone | 4 | 30-07-11 14:16 |
Als nee nee is, doe er dan wat mee, Apple !!! | Timelord | iPhone algemeen | 8 | 24-03-11 08:56 |
iPhone 3GS: Unlocken ja of nee? | Sensatie | Unlock | 3 | 08-10-09 11:17 |
firmware 1.1.2 ja of nee | kimvb | Archief | 1 | 25-11-07 19:46 |
|
|