Unlocken ja of nee? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie door de bomen het bos niet meer. En ik denk dat meerdere mensen daar ook last van hebben. Vandaar even een korte vraag; ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlocken ja of nee?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
En ik denk dat meerdere mensen daar ook last van hebben. Vandaar even een korte vraag; Is de 3gs OTB met 3.1 nou wel of niet te unlocken? Heb het forum even afgespeurd maar iedereen spreekt elkaar tegen. Of er is gewoon geen duidelijk antwoord. Alvast bedankt! EDIT; Ik denk dat ik het antwoord op mijn vraag ong. al weet, nee dus. Maar is de 3gs al legaal te unlocken door T-Mobile? Laatst gewijzigd door Sensatie; 08-10-09 om 03:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
3GS is wel legaal te unlocken door T-Mobile/Apple, binnen het jaar tegen betaling en daarna kosteloos.
|
||||
|
||||
....mits je een T-Mobile abonnement hebt (of TM prepaid met voldoende beltegoed) én het een Nederlandse iPhone betreft.
|
||||
|
||||
Citaat:
Het antwoord staat wel op dit forum hoor, misschien heb jij niet goed gelezen Want jouw vraag, 3.1 OTB staat duidelijk dat dit nog niet kan. Sowieso 3.1 met nieuwe baseband is niet te unlocken, ook niet op de 3G Mogelijk is er binnen enkele dagen een oplossing als je de verhalen mag geloven.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Te unlocken ja of nee? | djbosanac | Unlock | 14 | 07-04-11 23:27 |
Als nee nee is, doe er dan wat mee, Apple !!! | Timelord | iPhone algemeen | 8 | 24-03-11 08:56 |
Jailbreaken Ja of Nee? | Andreas.Borry | Jailbreak apps en thema's | 7 | 18-08-10 16:53 |
iPhone: Jailbreak Ja of Nee | spysical | Jailbreak | 8 | 03-07-10 19:27 |
Restore Ja/Nee? | kakbouter | iPhone algemeen | 1 | 28-06-10 10:47 |
|
|