Push notifications ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb gelezen dat push notifications niet werken als je je iPhone unlocked hebt. Nu heb ik in het begin mijn iPhone 3GS unlocked, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Push notifications ultrasn0w
Hoi,
Ik heb gelezen dat push notifications niet werken als je je iPhone unlocked hebt. Nu heb ik in het begin mijn iPhone 3GS unlocked, omdat ik nog een maand lang gebruik moest maken van een Hi abonnement. Inmiddels heb ik gewoon een T-Mobile SIM-kaart. Als ik Ultrasn0w (daarmee heb ik 'm unlocked) verwijder via Cydia en dan reboot... dan krijg ik helemaal geen signaal meer. Hoe kan ik de unlock ongedaan maken? Of beter: hoe kan ik er voor zorgen dat m'n push notifications werken? De unlock mag wat mij betreft weg: ik heb nu toch een geldige SIM van T-mobile. Ik gebruik fimware 3.0.1 op een iPhone 3GS. Michiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zolang je eerst je telefoon activeert met je tmobile sim is er geen probleem. Je kan daarna gewoon jailbreaken en unlocken met ultrasn0w
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik m'n T-Mobile SIM al. Dus kennelijk is die al geactiveerd...
|
|
||||
|
||||
Herstellen met de originele firmware...
|
|||
|
|||
Ik heb nu 3.1 zonder unlock/jailbreak draaien (restore gedaan). Toch nog geen push. Wat nu?
Laatst gewijzigd door michiel3; 29-09-09 om 20:12. |
|
||||
|
||||
Ik heb een iPhone 3G en heb daarbij firmware 3.1. Ik kwam in Cydia de tweak FixPush tegen. Heb deze geïnstalleerd en sindsdien heb ik gewoon push op een Hacktivated iPhone.
Hier een link voor hoe je het moet doen: Push Notification On Jailbroken iPhone: Troubleshooting And Fixes | Complete iPhone Solutions
|
|||
|
|||
Citaat:
Want ik had de Push fix ook draaien op mijn andere iPhone 1st gen. 4gb toen nog op 3.0 en nu is ie up naar 3.1. Maar onder 3.0 werkte het soms wel soms en op de meeste momenten niet goed. |
|
||||
|
||||
Sinds vorige week heb ik hem draaien..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: push notifications | rolandje0 | Jailbreak | 2 | 23-02-11 19:59 |
Wi-Fi en push-notifications | Doblie | Wi-Fi | 0 | 26-06-10 12:29 |
push notifications | KBooy | iPhone algemeen | 4 | 06-05-10 15:36 |
Push notifications | john wings | iPhone algemeen | 5 | 25-03-10 12:32 |
|
|