"Downloading coreutils" vastloper!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn Iphone 3G gejailbreakt. Toen cydia opgestart, maar is nu vastgelopen op " Downloading coreutils". Geen enkele knop reageert meer.. Wat kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Downloading coreutils" vastloper!!
Hallo,
Ik heb mijn Iphone 3G gejailbreakt. Toen cydia opgestart, maar is nu vastgelopen op " Downloading coreutils". Geen enkele knop reageert meer.. Wat kan ik doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost, maar waarom liep ie daar nou vast?
|
|
|||
|
|||
Misschien handig om te vermelden hoe je het hebt opgelost, voor de lezers die hetzelfde probleem hebben
|
|
|||
|
|||
Trage download source !!!
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk heeft ie gewoon de iPhone hard gereset, dat deed ik ook toen ie vastliep met Cydia downloads.
|
|
|||
|
|||
Bij mij hing ie daar ook vast, dit komt omdat die server heel wat trafiek moet slikken.
Oplossing is gewoon rebooten en opnieuw de updates binnenhalen (best een tijdje wachten). |
|
|||
|
|||
Ja, gewoon hard rest..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"downloading Packages" | mathijstpieters | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-07-10 16:12 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Vastloper bij installeren "Lock Calendar"? | mphoogeveen | Archief | 3 | 14-10-09 20:17 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|