"downloading Packages" discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Halo, cydia deed het een tijd niet bij mij, maar nu heb ik hem weer werkent gekregen door alle packages te verwijderen via winSCP maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"downloading Packages"
Halo, cydia deed het een tijd niet bij mij, maar nu heb ik hem weer werkent gekregen door alle packages te verwijderen via winSCP maar nu blijft cydia op "downloading packages" hangen Volgens mij heb ik eerst een verkeerde file verwijderd, kan iemand mij helpen om cydia weer werkent te krijgen?
alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
By my werkte cydia ook niet , had hem opnieuw gejailbreakt , en blijft ook ' meestal ' hake by downlaoding packages
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ipv degene op weg te helpen spreek jij hem liever aan op spelfouten? Heet dit forum www.iekwielverbetertworde.nl? Nee toch? |
|
||||
|
||||
Ik stel voor dat we maar weer ontopic gaan en de TS proberen te helpen.
|
|||
|
|||
zelfde probleem hier. niemand?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
iPhone: "Downloading coreutils" vastloper!! | Mertoglu | Jailbreak | 6 | 25-07-08 03:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|