Eerlijk : Successen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Nou beter is niet helemaal het goede woord Ehhh... ?? Ik ben 100% blanco op dit gebied... Hoe bedoel je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
De custom firmwares gemaakt met XPwn gaven allemaal een error 6 bij mij, ongeacht of ik in de restore mode of DFU zat.
Nu met WinPwn kan ik zonder problemen de custom 2.0.1 op mijn 3G installeren in DFU mode! Succes eindelijk!
|
||||
|
||||
Heel veel errors crashes etc. Zet hem er wel op en dan wachten op een update
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Pwnagetool 2.0.2
Na het artikel gisteren op dit forum, toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een jailbreak uitgevoerd vanmorgen op mijn t-mobile 3G iphone. Hierbij gebruik gemaakt van de duidelijke handleiding op iClarified - Apple News and Tutorials. Om de iphone in DFU-mode te krijgen kostte mij enkele pogingen, maar alles is gelukt.
Met cydia al enkel applicaties (bossprefs, winterboard, syncstep, enz. )geinstalleerd, dus nu draaien de app.store applicaties naast de zelf geinstalleerde apps. Conclusie: Alle hulde voor iphoneclub voor de artikelen, die dieper ingaan op de materie. Er zijn nog enkele vraagtekens, maar ik hoop eruit te komen met o.a. de info op dit forum. Laatst gewijzigd door cypher21; 12-08-08 om 16:45. |
|
|||
|
|||
doet het prima allemaal,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|