Toevoegen van themes zonder jailbreak enz. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik ben nu al sinds gister avond aan het zoeken op dit forum want ik wil niet te snel een vraag stellen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toevoegen van themes zonder jailbreak enz.
Hoi allemaal,
Ik ben nu al sinds gister avond aan het zoeken op dit forum want ik wil niet te snel een vraag stellen. Ik kom er echter alleen niet echt uit. Ik heb begrepen dat er tot vandaag nog geen jailbreak / installer is voor de 2.0.1 firmware. Bestaat er een andere manier om alsnog themes op mijn iphone te plaatsen? Ik zou dit wel heel graag willen namelijk.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is niet mogelijk zonder jailbreak
|
|
||||
|
||||
via Cyda WinterBoard installeren, dan thema's installeren uit Cydia.
|
||||
|
||||
Exact iMario, maar dan heb je wel een jailbreak nodig
|
|
||||
|
||||
natuurlijk maar dat is geen probleem lijkt mij.
|
|
||||
|
||||
Topicstarter stelt ook dat er nog geen jailbreak mogelijk zou zijn, maar dat was er op dat moment al wel .. dus themes geen probleem voor topicstarter!!
|
|||
|
|||
Ja, nou ik ben er echt een leek in en ik kon niks vinden over het jailbreaken van een 2.0.1 firmware, zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik dit kan doen en of dit zonder risico is? Dan ben ik jullie super dankbaar!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
risico dat je een brick krijgt loop je bijna altijd wel, alleen de kans dat het gebeurt is echt minimaal... (als je bezig bent met jailbreaken en je krijgt bij iTunes fout 1601, of 1604, dan moet je je iphone ff pwnen met firmware 1.1.4 en dan weer 2.0.1 erop zette) Laatst gewijzigd door msunique; 12-08-08 om 00:00. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: van 3.1.2 naar 3.1.3 zonder het verliezen van jailbreak | paulhofman | Jailbreak | 24 | 30-07-10 08:40 |
Windows: overzetten van muziek, sms enz | volvot4 | Desktop-applicaties | 2 | 19-08-08 21:11 |
Losse nummers toevoegen zonder syncen? | bapovs | iTunes | 1 | 22-01-08 09:32 |
|
|