van 3.1.2 naar 3.1.3 zonder het verliezen van jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iPod touch 3G 8GB en ik heb firmware versie 3.1.2. is er een manier om mijn firmware te updaten naar 3.1.3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van 3.1.2 naar 3.1.3 zonder het verliezen van jailbreak
hallo,
ik heb een iPod touch 3G 8GB en ik heb firmware versie 3.1.2. is er een manier om mijn firmware te updaten naar 3.1.3 zonder dat mijn jailbreak er af gaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand die het weet?....
|
|
|||
|
|||
nee,
je moet na het updaten de ipod met spirit opnieuw jailbreaken. en het is ipod touch 2 g 8gb de 3g is 16 en 32 gb |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
simpeler dan simpel
gewoon updaten met costum FW zie het topic daarvoor |
|
|||
|
|||
Ja maar daar staat geen iPod touch versie bij$
|
|
||||
|
||||
Download Redsn0w 0.9.4 to Jailbreak iPhone 3.1.3
Even gewoon updaten en die uitvoeren. Waarom zou je eigelijk niet naar 4.0 gaan? O.O |
|
|||
|
|||
omdat ios4 met jailbreak niet echt lekker loopt op mijn iPod.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee ik ga het morgen doen, heb er nu niet veel zin meer in.
ik zal morgen laten weten of het is gelukt |
|
|||
|
|||
misschien een domme vraag, maar de link naar de custom firmwares is alleen voor iphones, kan ik die wel gebruiken ? zo ja welke moet ik dan gebruiken
|
|
||||
|
||||
Oh wacht, ik zie dat je een iTouch 3G hebt. Dan zul je SHSH bestanden nodig hebben.
Ik raad je aan om voorlopig, nog te wachten. Volgens Twitter released Comex. Maker van Spirit . Waarschijnlijk rond zondag de nieuwe jailbreak. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als dit zo is, krijg ik het druk met al mn apps die ik heb er op zetten. |
|
|||
|
|||
Okee, maar hartstikke bedankt voor de moeite!
|
|
|||
|
|||
Heb je een MC model? Zo niet kan je gewoon downgraden/upgraden waarheen je wilt. Zo ja, ben je het haasje
|
|
|||
|
|||
ik ben dus het haasje, MC model
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja bedankt ik zal er naar kijken, en anders downgrade ik weer naar 3.1.2 waar ik nu ook op zit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden | Yorannn | Jailbreak | 6 | 31-10-10 16:13 |
iPhone: upgrade naar 4.1 zonder cydia te verliezen | 5ezgin | Jailbreak | 3 | 21-10-10 18:45 |
fout melding naar het handelen van de jailbreak | Eddegroninger | Jailbreak | 9 | 01-02-09 18:28 |
HELP!!!!! Ipod Touch 8GB jailbreak - zonder Gegevens te verliezen!? | Funnyplay | Unlock [archief] | 5 | 17-04-08 15:15 |
|
|