upgrade naar 4.1 zonder cydia te verliezen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3gS met 4.0.1 en jailbreak van jailbreakme.com Nou wil ik upgraden naar 4.1 en dan weer jailbreaken, maar uit ervaring weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
upgrade naar 4.1 zonder cydia te verliezen
Ik heb een iPhone 3gS met 4.0.1 en jailbreak van jailbreakme.com
Nou wil ik upgraden naar 4.1 en dan weer jailbreaken, maar uit ervaring weet ik dat ik alle jailbreak apps/tweaks en instellingen verlies als ik 'm upgrade. Nou is mijn vraag: Is het mogelijk om te upgraden naar 4.1 zonder de jailbreak te verliezen? Zo ja, hoe? Dank u |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, dat kan niet. Je moet eerst updaten en dan kan je opnieuw jailbreaken.
|
|
||||
|
||||
Je kan hem wel updaten met een custom firmware, dan heb je wel cydia er meteen op staan, maar moet je in cydia wel alles opnieuw installeren! (zorg wel dat je vantevoren een backup in itunes hebt gemaakt!)
|
|
|||
|
|||
Je kunt volgens mij iFile downloaden in Cydia
Dan kun je via computer .deb files uit cydia opslaan en na jailbreak weer terug zetten Ik ben NIET zeker dat dit kan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? | Flyerbunch | iPhone algemeen | 15 | 10-12-15 12:30 |
iPod touch: van 3.1.2 naar 3.1.3 zonder het verliezen van jailbreak | paulhofman | Jailbreak | 24 | 30-07-10 08:40 |
iPhone 3GS: unlocken zonder garantie te verliezen? | guldanbart | Unlock | 1 | 22-03-10 21:43 |
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? | Flyerbunch | Archief | 1 | 30-04-08 11:49 |
|
|