unlocken zonder garantie te verliezen? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om een geunlockte iphone terug te zetten naar de fabrieksstandaard zodat de winkel het niet merkt dat ik hem heb geunlockt? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Is het mogelijk om een geunlockte iphone terug te zetten naar de fabrieksstandaard zodat de winkel het niet merkt dat ik hem heb geunlockt? Ik wil namelijk de twee jaar garantie niet verliezen. Of zijn er andere mogelijkheden om dit te omzeilen? Ik wil namelijk overstappen naar een andere provider maar mijn huidige abonnement loopt nog 3 maanden door. Verder zou dit ook betekenen dat ik mijn huidige nummer verlies (als ik een tweede abonnement er naast neem)
Alvast bedankt, Bart Hoogenboezem Laatst gewijzigd door guldanbart; 22-03-10 om 21:01. Reden: spelfout |
|
|
![]() |
|
![]() Eerlijk gezegd snap ik je niet.
Je hebt volgens je profiel een eerste generatie iPhone; die zijn nooit officieel in Nederland geleverd. Van garantie zal dan ook geen sprake zijn. Daarnaast: als je huidige abonnement afloopt over 3 maanden, kun je toch een ander abonnement nemen en nummerbehoud aanvragen? Wat dit alles met terugzetten naar fabrieksinstellingen te maken heeft, zie ik even niet. Ik heb nog nooit bij een verlenging/verandering van abonnement mijn telefoon hoeven laten zien.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: upgrade naar 4.1 zonder cydia te verliezen | 5ezgin | Jailbreak | 3 | 21-10-10 18:45 |
hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? ->iPhone crash | Flyerbunch | Archief | 4 | 30-04-08 11:50 |
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? | Flyerbunch | Archief | 4 | 30-04-08 11:50 |
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? | Flyerbunch | Archief | 1 | 30-04-08 11:49 |
HELP!!!!! Ipod Touch 8GB jailbreak - zonder Gegevens te verliezen!? | Funnyplay | Unlock [archief] | 5 | 17-04-08 15:15 |
|
|