van 3.1.2 naar 3.1.3 zonder het verliezen van jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga denk ik gewoon naar ios 4 updaten en dan jailbreaken, want ik heb nu die shsh files van 3.1.2 Dus ik zou op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ga denk ik gewoon naar ios 4 updaten en dan jailbreaken, want ik heb nu die shsh files van 3.1.2 Dus ik zou op ios 4 moeten kunnen jailbreaken toch?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja, overigens wel even de tutorial ervoor volgen. Ik weet niet of je eerst moet upgraden en daarna jailbreaken. Misschien moet je wel anders updaten
|
|
|||
|
|||
weet je een goede tut voor jailbreaken van ios 4?, want ik heb al gezocht maar ik kom er niet echt uit of moet ik gewoon wachten tot er een spirit jailbreak ofzo is ?
|
|
|||
|
|||
Is het zeker dat de spirit jailbreak voor ios 4 zondag komt? Want ik ga maandag op vakantie en dan is het wel handig als ik weer een jailbreak heb
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden | Yorannn | Jailbreak | 6 | 31-10-10 16:13 |
iPhone: upgrade naar 4.1 zonder cydia te verliezen | 5ezgin | Jailbreak | 3 | 21-10-10 18:45 |
fout melding naar het handelen van de jailbreak | Eddegroninger | Jailbreak | 9 | 01-02-09 18:28 |
HELP!!!!! Ipod Touch 8GB jailbreak - zonder Gegevens te verliezen!? | Funnyplay | Unlock [archief] | 5 | 17-04-08 15:15 |
|
|