Hulp gevraagd: upgrade naar FW4.0 misgegaan discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist via iTunes mijn iPhone 3G proberen te updaten naar FW 4.0.1 maar mijn iPhone gaf na het rebooten aan dat ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp gevraagd: upgrade naar FW4.0 misgegaan
Ik heb zojuist via iTunes mijn iPhone 3G proberen te updaten naar FW 4.0.1 maar mijn iPhone gaf na het rebooten aan dat ik een SIM zonder code moest invoeren en plotsklaps begon iTunes mijn iphone vanaf een reservekopie te herstellen... Ben nu dus weer terug bij af
Mijn huidige FW is 3.1.3 jailbreak van redsn0w. Ik neem aan dat dit er iets mee te maken heeft, maar heb echter geen idee wat. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Ik hoor het graag! Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wacht, volgens mij is het tóch gelukt! Blijkbaar hoorde het allemaal bij het proces van updaten.
|
|
|||
|
|||
Ja, de reservekopie bevat alleen je content, niet de firmware. De reservekopie bevat je contacten enzo.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
upgrade van 3.01 naar 4.0 hulp nodig! | yesjorn | Archief | 1 | 20-02-11 17:59 |
iPhone: Hulp gevraagd: stappenplan voor 3GS naar OS 4? | meijermargreet | Jailbreak | 24 | 24-10-10 15:44 |
Upgrade van 3.0 naar 4.01 hulp gevraagd. | oliebol | Jailbreak | 1 | 29-08-10 13:01 |
iPhone: Hulp gevraagd | Jerome89 | Jailbreak | 3 | 28-07-10 15:31 |
iPhone: Update naar 2.0.2 hopeloos misgegaan? | GeneralA | Jailbreak | 10 | 27-08-08 21:07 |
|
|